• Anonym (tjock)

    Tjockt spökstreck med clearblue?

    Att clearblue ger smala streck fastän testet är negativt är vi väl alla bekanta med. Men hur är det med breda streck? Jag har testat mig alldeles för tidigt men tycker mig se ett tjock ljusblått streck på båda testerna. Någon som fått spökstreck som varit som ett väldigt svagt godkänt streck, dvs lika tjockt som kontrollstrecket?

  • Svar på tråden Tjockt spökstreck med clearblue?
  • She is Me

    Är det tjockt och blått men svagt är det positivt och inte Spökstreck. Hur tidigt har du testat, har du en bild?

  • Längtan1986

    Jag har fått tjockt streck, men i ena kanten var det mer markerat med färg än resten och det var spöl... fick två på rad som var tydliga plus... fattar inte hur cb kan ha så många felaktiga positiv...=(

  • Anonym (tjock)
    She is Me skrev 2012-02-02 16:54:52 följande:
    Är det tjockt och blått men svagt är det positivt och inte Spökstreck. Hur tidigt har du testat, har du en bild?
    jag har tyvärr ingen bra kamera. Hade lagt upp bild annars. Jag har testat bim-7. Och strecket är tjockt och blått men enormt svagt. Men man ser det på båda testen.
  • Anonym (tjock)
    Längtan1986 skrev 2012-02-02 16:59:17 följande:
    Jag har fått tjockt streck, men i ena kanten var det mer markerat med färg än resten och det var spöl... fick två på rad som var tydliga plus... fattar inte hur cb kan ha så många felaktiga positiv...=(
    Ja det där smala och de med skarp kant på ena sidan är ju inga höjdare. Dessa streck har inget sånt utan är jämna (det ena är lite mer markerat på ena sidan men det andra är bara jämnsvagt).
  • She is Me

    Ta ett digitalt då, mitt var supersvagt men fick gravid på digitalt samma kväll. Dock på Bim -4

  • Test14

    Hej. Någon som kan tyda det här? Bim+3?

    Eller PM någon har erfarenhet av svaga CB?

    Det är det femte testet på 2 dagar som blivit sådana.

Svar på tråden Tjockt spökstreck med clearblue?