• Fandango2012

    Varför så många par som söker extra tjej på sexsidor?

    Om man tittar in på sidor som Klubb6,BC och liknande så är det många par som vill ha en extra tjej i bingen.
    Tror ni att det är mannen som övertalat sin tjej för att få möjlighet att knulla en ny brud??
    Det verkar inte alls vara så många som söker en till man för tjejens nöje.

  • Svar på tråden Varför så många par som söker extra tjej på sexsidor?
  • Smecker

    Jag är nog väldigt mycket ute på hal is här, men jag TROR att de söker en extra tjej för att de vill. Och för att de känner för det. Om vi skall vara riktigt vågade och fräcka, de kanske tänder på det! hemska tanke..


    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Anonym (Hepp)

    Många gånger (enligt vad jag även vet) så har par träffat en extra tjej för att mannen oftast tänder på att se två tjejer hålla på med varandra och många många tjejer är väldigt nyfikna på att testa tjejsex. Så får de allt i samma paket utan att vara otrogna eftersom de gör allt tillsammans.
    Så tror jag och jag vet många par som gjort så....Även vi när jag levde men min fd man.

    Dock kan jag säga att ha man testat tjejsex en gång så är man fast ,SÅÅ mycket bättre än en snopp, det kan jag säga.
    Nu är jag gift med en tjej och skulle aldrig gå tillbaka till att ha sex med en kille igen.

  • Josun

    Jag vill inte tro det säkert många tror är det uppenbara, att det är mannen som trycker på. Utan att det nog är så att det är kvinnan som är bisexuell och har uttryckt någon form av önskan. Annars ser jag inte anledningen till att söka. Skulle det vara att männen för det mesta kör över kvinnorna för hans egen skull? Kanske finns sådana exempel med men...

  • Anonym

    Det växlar nog väldigt! Att tjejen som någon skriver vill testa tjesex,  att killen tänder på att titta på, att tjejen gör det,  att killen vill ha en till tjej. Det finns säkert lika många par där tjejen kan tänka sig två män, men mannen är rädd för att vara i en situation som kan uppfattas som homosexuell = vara naken i sängen i sällskap med en annan man.

     

  • Dominant
    Fandango2012 skrev 2012-02-05 13:49:20 följande:
    Det verkar inte alls vara så många som söker en till man för tjejens nöje.
    Antagligen för att de inte behöver gå så långt för att hitta en man som ställer upp.
  • Killesoker

    Kanske fel forum.

    Men jag vänder på det.

    Par som söker en extra kille, finns ni? ????

    Gärna där mannen är BS

  • Pretorian IV

    Vi är ett sånt par. Frun gillar tjejsex, så vi vill helt enkelt hitta en tjej för en skön trekant där alla har sex med alla

    Har trekant med extra kille ibland också, men då är det hon i centrum, inget sex mellan killarna.

  • Postman

    För att det är många mäns våta dröm att se två kvinnor leka med varandra sen är de flesta kvinnor också väldigt öppna och nyfikna på sex mellan kvinnor.

    Många män får också lite noja att vara naken med en annan man i sängen.

    Vad jag tror i alla fall.

  • Skärvan

    Vi har mer än gärna med en man till i sängen. Vi njuter fullt ut av att ha sex med en kille till. Mannen njuter av att se sin fru bli skönt knullad och frun njuter av att hennes man njuter. Alla nöjda och gladaGlad

  • Anonym (man)
    Anonym skrev 2012-02-05 18:36:04 följande:

    Det växlar nog väldigt! Att tjejen som någon skriver vill testa tjesex,  att killen tänder på att titta på, att tjejen gör det,  att killen vill ha en till tjej. Det finns säkert lika många par där tjejen kan tänka sig två män, men mannen är rädd för att vara i en situation som kan uppfattas som homosexuell = vara naken i sängen i sällskap med en annan man.

     


    Mer troligt att mannen inte vill att andra män ska knulla hans kvinna!!
  • Anonym (Anton)

    Vi har pratat om det hemma tidigare i förhållandet, hon är nyfiken på tjejsex men har aldrig gått hela vägen.
    Hon har också en fantasi om en extra man men det har aldrig jag varit bekväm med..

    Men det var förr det. Nuförtiden pratar vi aldrig om sånt eller om sex alls faktiskt. :(

Svar på tråden Varför så många par som söker extra tjej på sexsidor?