• Anonym (litenpenis)

    Göra penis större

    skulle vilja göra penis större och söker någon som testat xtra size kapslar? infolänk

  • Svar på tråden Göra penis större
  • Anonym (hmm)

    du ska nog gå o prata med någon om dt vännen...tror inte några kapslar gör att penisen blir längre..

  • Anonym (litenpenis)

    ok men någon operaton har jag inte råd med. vem ska jag prata med tycker du?

  • Anonym (hmm)
    Anonym (litenpenis) skrev 2012-02-13 23:56:17 följande:
    ok men någon operaton har jag inte råd med. vem ska jag prata med tycker du?

    kanske du ska prata med en kurator som kan ge dig bättre självförtroende när dt kommer till din penis...
  • Anonym (träna)

    Det ska gå att träna upp den, 30 % större ska nog inte var något problem. Några fröer tror jag inte på. Hade en flickvän för ett tag sedan som drog med mig på tantrakurser och vi fick lite papper på hur man förstorade, då var denna flickvän väldigt trång så det var inte aktuellt, men nu har jag en flickvän som är betydligt bredare så det blir kanske att träna upp den lite. 

  • Anonym (litenpenis)

    nä till en kurator vill jag inte gå

    ok låter intressant att träna upp den sökte på övningar å hittade denna sida kan det vara något sånt du menar?
    klicka

  • Anonym (litenpenis)
    Anonym (träna) skrev 2012-02-14 00:43:12 följande:
    ja typ något sådant var det.
    ok tack ska kolla upp det hittat flera sidor som verkar ha dessa övningar
  • Tom Bo

    Sök i så fall på "jelq" och "jelqing" och strunta i den där sidan du länkade till. De vill ha betalt, men vet tydligen inte vad det är för skillnad mellan % och cm.
    Huruvida jelq fungerar eller inte kan jag inte uttala mig om. Är högst skeptiskt, men tror inte att det gör någon skada i alla fall. I korthet handlar det om att på ett masserande vis pressa in så mycket blod som möjligt i en halvslak penis för att på så vis töja ut svällkropparna så att de blir större och kan fyllas med mer blod.

    Man kan väl jämföra det med att försöka bota förkylning eller halsont genom att dricka whisky - det är den bästa förkylningsmedicinen som inte fungerar Glad

  • Anonym (johan.jespersson)

    Flera gånger har jag försökt att få till det med sådan produkter som du beskriver, men oftast är det som att kasta pengarna i sjön. Flera gånger har jag haft kompisar som bara ballat ur och inte alls fått den effekten som de trodde att de skulle få.

    Jag vet att det går att förlänga sin penis, hittade lite på denna sidan. Kollar man flashback råder det delade meningar om det verkligen funkar, hittade både de som sa att det var skit, och det som fått en längre. Rent vetenskapligt har jag lite svårt att tro på det men det känns ändå värt att testa. Får man 2-3centimeter är väl det lika gott det!

  • Amerikan19

    Skit i alla jävla penis extenders och reklam dom delar här.


    Jag rekommenderar alltid att börja med endast Jelqning, finns ett bra grundläggande blogginlägg om det som någon länkade här på forumet: skitstor.se/blogs/skitstorabloggen/fungerar-verkligen-jelqs-kontroversiell-omkretstraning-for-penis

    Nu skriver han lite om pumpar också men det tycker jag att du ska skita i tills du kommit igång ordentligt med den manuella träningen.
    Och ja, det här är i princip det enda sättet (förutom operation) att göra penis tjockare, så det är bara att sluta leta efter genvägar...
    Lycka till!

Svar på tråden Göra penis större