• I love life

    Vi har fått barnbesked igen!!!

    Vi är så glada! Glad

    För en vecka sedan ringde AC och berättade att det fanns en liten flicka på drygt ett år till oss! Hon bor i staden Baoji i Shaanxi-provinsen.

    Vi ska få åka till Kina igen för att hämta ett syskon!!!   

    Här hemma väntar storasyster, 3 år, med spänning på att få en lillasyster.

    Finns det fler här som väntar på att få åka till Kina i vår/sommar?

    Någon som hämtat barn i Xian och kan berätta lite om vad som väntar?  

    Vi adopterar via 72-timmarslistan. Hur lång tid kan det ta att få LOA och resebesked?

    Finns det fler från Skåne som ska adoptera från Kina?
          

      

  • Svar på tråden Vi har fått barnbesked igen!!!
  • Elssie

    Jag ska inte adoptera. Håller på med IVF. Ville bara kika in och säga GRATTIS till ert fantastiska besked! 
    Jag blir glad av bara tanken på att ni ska få hem en liten flicka. Måste kännas helt underbart Glad 

    GRATTIS! 

  • TinaE

    Hej och grattis!
    Vi är oxå en skåne-familj som till våren/sommaren åker till Kina för att träffa lillebror för första gången. Fick barnbesked 19/1 och PA 1/2. Nu väntar vi otåligt på LOA :)
    Lillebror bor i Handan city i Hebeiprovinsen.

  • fabbemam

    GRATTIS, ingen (skrev det nyss i en annan tråd också!)!

    LOA har varierat väldigt senaste tid såg någon som genom FFIA fått LOa på 10 dagar! Medan andra fått vänta 3-4 månader... Den stora skillnaden TROR jag beror på hur länge man haft stora ansökan i Kina, om den redan är översatt så går det fortare än annars som jag förstått det. Resbeskedet kommer mellan LOA och det preliminära avresedatumet, när vi åkte fick vi vänta 7 veckor efter LOA innan vi fick åka. Jag inboxar dig de exakta datumen.
     

  • VickiLee

    Grattis:)
    Hur länge tog det innan ni fick detta fantastiska BB, från det att ni skickat era papper till Kina?
    Vi är i slutet av vår utredning och kommer också att välja Kina och 72 timlistan:)

    GRATTIS ännu en gång!!!!!!!!!Hjärta

Svar på tråden Vi har fått barnbesked igen!!!