• Anonym (killen)

    Min tjej fiser fast vi kommit överens om att vi inte ska göra det :S

    Alltså missförstå mig inte, jag tycker verkligen om henne, hon är världens bästa tjej om man bortser från detta problemet. Vi har varit ihop i lite mer än ett år och precis flyttat ihop. Nu har jag börjat upptäcka att hon fiser när hon tror att jag inte hör, hon går iväg till ett annat rum, men jag hör det ju ändå, vi bor bara i en liten tvåa :S blir så jävla äcklad :S o ibland när vi är i samma rum länge, typ om vi ser film så hör man hur det smäller av gaser i magen på henne, men hon fiser inte såklart, men det är ju 'äckligt att höra :S

    det har gått så långt att jag inte ens tänder på henne längre, hur ska jag få henne att sluta med det här? 

  • Svar på tråden Min tjej fiser fast vi kommit överens om att vi inte ska göra det :S
  • viseversa

    Hon måste väl få fisa för guds skull. är det bättre att hon får jätteont i magen för DIN skull? Tur min karl inte är som du ts. 

  • Anonym (killen)
    viseversa skrev 2012-02-18 10:13:05 följande:
    Men gud inse att tjejer FISER bajsar pruttar kissar exakt lika mycket som killar.
    det tror jag inte för det har mina tidigare tjejer aldrig gjort
  • Anonym

    Öh hon kan ju inte hjälpa om det låter från magen, det är knappast något hon kan styra!

  • viseversa
    Anonym (killen) skrev 2012-02-18 10:13:59 följande:
    det tror jag inte för det har mina tidigare tjejer aldrig gjort
    Nehe??? Och vad har det med saken att göra? Hon kanske har en känslig mage som innebär mer gaser som måste komma ut vare sig du vill det eller inte lilla gubben!
  • Wicked113

    Är det här en seriös tråd? :P Hon kan väl för guds skull inte hjälpa att hon måste fisa! Vad vill du hon ska göra, gå ut ur lägenheten?

  • viseversa
    Anonym skrev 2012-02-18 10:14:44 följande:
    Öh hon kan ju inte hjälpa om det låter från magen, det är knappast något hon kan styra!
    Exakt. men enligt ts ska tjejerna vara små skira prinsessor utan kroppsliga funktioner. Dom ska vara sexiga för honom och varken fisa skita eller rapa. 
  • Anonym (killen)
    Anonym skrev 2012-02-18 10:14:44 följande:
    Öh hon kan ju inte hjälpa om det låter från magen, det är knappast något hon kan styra!
    nej det har jag inte sagt, men jag blir ju så jävla äcklad bara, det är det
  • Scratt

    Det här måste ju helt klart vara ett skämt... Eller?
    Hur gör du när du blir gasig då? 

Svar på tråden Min tjej fiser fast vi kommit överens om att vi inte ska göra det :S