Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • girls, slicka stjärt?

Lör 18 feb 2012 17:23 Läst 3358 gånger Totalt 28 svar
    Anonym (uttrå­kad make)
    Visa endast
    Lör 18 feb 2012 17:23

Är det något ni vill men inte vågar ta upp,
    alternativt tacka ja till vid ev. förfrågan?

Om nej på förfrågan, men vill innerst inne:
    Vad kan man göra åt detta?

Sprit ?
    (för att undvika miss-för-stånd...........: i munnen)

Hos Prisjakt jämför du pris på barnprodukter!
  • Anonym (uttrå­kad make) Trådstartaren
    Visa endast
    Lör 18 feb 2012 18:09 #11

Just ja.

Mina egna erf. på området:

EN enda tjej/kvinna har gjort detta på mig, och det var faktiskt hon
    som frågade om hon fick:))

Och hon.............fick..........*L*
    Och hon lapade bak som om det inte fanns någon morgondag..!

Jag var så lycklig att jag nästan grät av förvåning och njutning...
    Men tyvärr så höll det inte med henne....*snyftar och hulkar*

F*n att det inte kunde hålla med denna ljuvliga tös,
    när hon var så pigg på detta.
    Hon beordrade mig att positionera mig på alla 4 framför hennes ansikte i sängen,
    och så särade hon på mina julskinkor....så skönt att känna hennes varma händer
    på min bak.....och så smaskade hon lääänge....dock inga fingrar.....frågade dock inte
    över detta.....var så j-a tacksam att jag bara ville passa på att njuta av stunden.

Vis av erf. så Insåg jag ju att sannolikheten var extremt liten för att detta
    skulle hända så värst många fler gånger innan man sitter och gungar i gungstolen...
    ....så jag ville väl helt enkelt inte äventyra detta goa som pågick...

Tips till tjejer som väntar på ett frieri......ta mer än gärna initiativ till detta,
    så ska du se att ringen kommer i en ask, lika snabbt som brasse-Ronaldo
    springer till godisaffären, medan han knäböjer för er,
    eller som han jag läste om, som tog fram snoppen och så var det en
    utbuktande ring under förhuden, haha
    (i Tyskland har jag för mig)

(jag vet, jag vet - pic or it didnt happen - men det har jag tyvärr ingen)
    (varken från min tös som lapade mig, eller på den kreativa "smegma-på-ringen-friaren")

• Tiger Quenn
    Visa endast
    Lör 18 feb 2012 18:09 #12
    Anonym (uttråkad make) skrev 2012-02-18 17:53:19 följande:
    Hejar vi på Jörn Granelid ikväll då, i schlagern that is ?
    Har inte tittat på melodifestivalen på mååånga år så det blir nog inte det i kväll heller

Annat innehåll

• Anonym (kvinn­a)
    Visa endast
    Lör 18 feb 2012 18:12 #13

Är otroligt skönt att bli  slickad där. Tänder enormt på det. Har dock inte haft nöjet att göra det på någon man än, men hoppas på det snart.

Visa endast
    Lör 18 feb 2012 19:06 #14
    Anonym (kvinna) skrev 2012-02-18 18:12:28 följande:
    Är otroligt skönt att bli  slickad där. Tänder enormt på det. Har dock inte haft nöjet att göra det på någon man än, men hoppas på det snart.
    Härligt - fler som du och man vill lixsom leva vidare ett par hundra år till:))

Den dagen alla släpper på alla hämningar och iaf vågar PROVA saker
    och ting, då är det himmelriket - men sedan så är det giv. så att man
    får acc. om ens partner inte diggade grejen, men då har de ju smakat på maten först
    och SEDAN sagt nej :)
  • Lör 18 feb 2012 20:03 #15

Gillar att både ge och få. Brukar dock inte fråga nya parters om att få ge, tycker de funkar bättre att testa sig fram och vara uppmärksam på vad som uppskattas och inte.

• Anonym (Kvinn­a)
    Visa endast
    Lör 18 feb 2012 20:41 #16

Vi gör det på varandra som en del i förspelet, naturligtvis är vi nyduschade då. Jag hade inte direkt någon erfarenhet av det sen innan, men när jag träffade min älskling så visade det sig att han själv gillade att slicka mig därbak, och jag förstod snabbt att han älskade att bli slickad själv. Det tog nog lite tid att vänja sig, särskilt eftersom han har en så hårig röv Kyssmen det är sååå häftigt att se hur mycket han njuter av det. Dessutom varken luktar eller smakar det något när man är nyduschad och kåt. 

Visa endast
    Lör 18 feb 2012 20:59 #17
    Anonym (Kvinna) skrev 2012-02-18 20:41:33 följande:
    Vi gör det på varandra som en del i förspelet, naturligtvis är vi nyduschade då. Jag hade inte direkt någon erfarenhet av det sen innan, men när jag träffade min älskling så visade det sig att han själv gillade att slicka mig därbak, och jag förstod snabbt att han älskade att bli slickad själv. Det tog nog lite tid att vänja sig, särskilt eftersom han har en så hårig röv Kyssmen det är sååå häftigt att se hur mycket han njuter av det. Dessutom varken luktar eller smakar det något när man är nyduschad och kåt. 
    Hör, andra kvinnor - hör ! 
    Det går att som kvinna njuta så enormt mkt av detta, precis lika mkt som vi gör,
    då ni har enormt många nervändar där.
    Fler än i muffen den söta, men färre än på klitoris.

Det är oftast det där om att det är/känns "förbjudet alt. smutsigt"
    som gör att det sitter långt inne för en snipp-innehavare, men det kanske
    härrör från något från uppfostran/uppväxten?
    (vissa töser får ju från föräldrarna höra att de inte ska ta sig på könet
    ens en gång - blir pissed off när jag tänker på det - och då är kanske steget
    sedan ganska så långt till att börja utforska mannens rumpa)

Och då kan det ta låång tid att skaka av sig.
    Men tjejer, läs inlägg nr 16, så ser ni att kan hon så kan ni, (iaf prova)
    Alla tjänar på något som är skönt för båda när man väl börjat att slappna av,
    det låter förhoppningsvis logiskt:)
  • Anonym (Nej tack)
    Visa endast
    Lör 18 feb 2012 21:08 #18

Fast jag blir avtänd av själva grejen... Sorry, men jag är nog med på det mesta, men detta får mig av banan! Risken är att jag sen tappar lusten på den mannen helt och hållet! Med detta som med annat gäller väl inte samma för alla!

Visa endast
    Lör 18 feb 2012 21:30 #19
    Anonym (Nej tack) skrev 2012-02-18 21:08:11 följande:
    Fast jag blir avtänd av själva grejen... Sorry, men jag är nog med på det mesta, men detta får mig av banan! Risken är att jag sen tappar lusten på den mannen helt och hållet! Med detta som med annat gäller väl inte samma för alla!
    Självklart!

Men kan ju inte undgå att bli nyfiken på vad det är som får dig att tänka
    att du sedan riskerar att tappa lusten för den mannen
    för att du har gett honom head även i rumpan hans?

Tänker du att han tex är omanlig om han står på alla 4 och blir
    slickad av dig?
  • Anonym (Nej tack)
    Visa endast
    Lör 18 feb 2012 23:39 #20

Ja, det tycker jag. Och det har inget med värderingar eller så, jag tycker verkligen att alla ska få ha det bra på sitt sätt, men när det kommer till sex vill jag ha en väldigt maskulin man annars funkar det inte för mig!

• Anonym (A)
    Visa endast
    Lör 18 feb 2012 23:53 #21

Gör det mer än gärna!! tycker det är otroligt tändande, men tyvärr så gillar inte min sambo det(eller tror egentligen inte att han har testat nån gång, men säger absolut NEJ till att testa det oxå) , så får helt enkelt ha det som en fantasi i fortsättningen. men har haft killar tidigare som har uppskattat det, and i love it!

• Sön 19 feb 2012 00:01 #22

Nej, tyvärr är det inget jag skulle kunna tänka mig att göra även om min man bad om det, mår lite illa av tanken faktiskt. Känner ungeför likadant för tanken att slicka/suga på tår, inte min grej.

• Sön 19 feb 2012 05:18 #23

Älskar att slicka tjejer så och aldrig funderat på att jag själv skulle gilla det tills min nuvarande flickvän gick längre och längre ner vid en avsugning en gång och sedan började slicka stjärthålet ordentligt. Hellvete så förvånande skönt det var!

• Sön 19 feb 2012 06:05 #24

nope, där går gränsen... jag vill varken ge eller ta emot rimming. Kräks

• Sön 19 feb 2012 06:09 #25
    Tokstolla skrev 2012-02-19 06:05:05 följande:
    nope, där går gränsen... jag vill varken ge eller ta emot rimming. Kräks
    Kanske ska säga att min man inte heller vill, annars kanske jag åtminstone hade testat för hans skull... 
  • Sön 19 feb 2012 06:55 #26

Träffade en tjej ett tag som gillade att runka av mig och slicka mig på bollarna. Ibland gick hon in mot röven
    fast aldrig rövhålet utom mer där i närheten.

Upplevde det som jävligt nice faktist.    

• Anonym (tjej)
    Visa endast
    Sön 19 feb 2012 07:06 #27

Mmm...sjukt snuskigt upphetsande att bli slickat i analen, och jag vill GÄRNA slicka en kille där bak...blir tänd bara vid tanken...

• Sön 19 feb 2012 07:08 #28
    Anonym (tjej) skrev 2012-02-19 07:06:01 följande:
    Mmm...sjukt snuskigt upphetsande att bli slickat i analen, och jag vill GÄRNA slicka en kille där bak...blir tänd bara vid tanken...
    älskar att bli slicka där bak av en tjej ;D