• Reneeb

    Värkar utan sammandragningar??

    Hej! Finns säkert hundra likadana trådar men undrar om någon känner igen sig eller vet vad jag känner??!! Jag är beräknad på onsdag och då kommer det vara 2 veckor sen jag gjorde en hinnsvepning (problem med lungorna) sedan dess har slemproppen lossnar till och från. Igår morse vaknade jag av att jag trodde vattnet gick och blev dyblöt i trosorna, ringde förlossningen och kom fram till att det förmodligen var flytningar. 4 timmar senare börjar en lättare blödning, mycket blodblandat slem, ringde förlossningen igen som försäkrade dig om att det är helt normalt. Det fortsatte hela dagen och fick byta trosskydd måånga ggr.. Sen vid 22 tiden trodde jag att jah var dålig i magen men efter ett tag förstod jag att det måste vara värkar.. Dom kom oregelbundet med olika styrkor men höll i sig i ca 1 min... Sen har det fortsatt hela natten och nu under dagen. I bland nån timme emellan och i bland 10 min emellan.. Utöver det har jag rätt kraftig "mensvärk".. Det jag nu grubblar över är om det verköigen är värkar, alla säget att magen blir hård som en boll och min blir inte det! Jag har aldrig under min graviditet kännt sammandragningar eller förvärkar så vet inye riktigt hur detcska kännas heller.. Nån som känner igen sig? Kan det vara något på g??


  • Svar på tråden Värkar utan sammandragningar??
Svar på tråden Värkar utan sammandragningar??