Inlägg från: Anonym (Elle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elle)

    Frun ville bli slickad i rumpan

    Hon märkte väll att det va jävligt skönt man vill ju mycket mera när man är kåt. Jag kan villa saker när jag och min sambo har sex och sen om man pratar om det efteråt kan jag tycka det är lite chemigt. Jag tror att det bästa är nog att prova dig fram sakta och lyssna på hennes reaktion och inte prata så mycket. 

  • Anonym (Elle)

    Rekommenderar  din fru att ta bort munstycket på duschen och spruta in vatten i rumpan för att slippa skämiga händelser... inte alls mysigt att spruta upp vatten i rumpan men när man väl är ren och fräch så känner man sig så mycket mera avslappnad och kan njuta och slappna av mera. 

  • Anonym (Elle)
    Anonym (Bengt) skrev 2012-02-29 10:29:51 följande:
    Låter SKITäckligt.
    Det är ingen som har frågat dig
  • Anonym (Elle)
    Anonym (...) skrev 2012-02-29 14:50:25 följande:
    så brukar jag göra. Sprutar in lite vattan sätter mig på toan och bara låter det rinna ut. Visst det låter grymt äckligt men sen kan man ha analsex utan att behöva oroa.

    TS, jag är själv tjej och jag gillade inte alls analsex innan. anledningen var att när jag testade det första gången fick jag en stor jävla kuk intryck i 170 och det gjorde så jävla ont.

    Gör något i den här stilen.. Slicka henne som förra gången, lite runt klitoris neråt och ännu mer neråt mot analen. slicka runt där och lämna gärna lite extra saliv. Samtidigt som du slickar lite längre upp tar du fingret försiktigt och masserar runt analen och typ på "hålet". Sen slickar lite till vid anus och för liksom in fingret 2 cm och sen ut igen.  gör så några gånger och prova sedan att sticka in fingret lite längre.  Låt istället allting ta tid så du hinner vänja dig själv och framförallt din fru.

    Fråga också ifall hon gillar det och gör hon inte det ska du absolut inte fortsätta eller så frågar du henne hur hon vill ha det helt enkelt.

    Har ni någon buttlpugg? Annars kan du göra som så att köp någon sexleksak ni kanske kommer överräns om och samtidigt köp en buttplugg. kom hem med den och säg "vi fick buttpluggen på köpet" och skratta lite sådär ;) Ni kan sedan kolla på en p-rulle där det förekommer lekar med buttpluggs. OBS inte med avsikt. Sedan kan jag garantera att hon provar den när du inte är hemma. Vilket är bra, låt henne exprimentera och utforska själv först..

    Detta är tipsen jag har.

    Sedan om hon tycker om buttpluggen ska jag berätta om en sak jag gillar och det är mycket möjligt din fru tycker om det. JAg brukar ha buttpluggen i rumpan när jag står i doggyn samtidigt som min sambo knullar mig i musen. Gudomligt skönt!

    Sen en sak till. Oavsett hur många gånger innan ni har haft analsex, så är det viktigt att ni tar det lugnt varje gång. Analen töjer ihop sig efter varje gång så när du stoppar in vad du nu ska stoppa in i rumpan på henne, buttplugg, finger, kuk eller vad det nu kan vara så stoppa bara in en liten bit --> ta ut den --> stoppa in den lite längre --> ta ut den tills både tycker det känns okej :D
Svar på tråden Frun ville bli slickad i rumpan