Gammal punsch hittade hem
Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Har du haft sex med dina syskon som barn?

Sön 11 mar 2012 11:09 Läst 19507 gånger Totalt 48 svar
    Sön 11 mar 2012 11:09

Det som menas är alltså sex, inte kramar eller liknande. Med tanke på en annan tråd blir man ju nyfiken, det är tydligen normalt & väldigt vanligt (enligt majoriteten här inne).

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Sön 11 mar 2012 11:14 #1

Nej verkligen INTE!!!!!!
    Det är ju helt sjukt!! 

• Anonym (nja)
    Visa endast
    Sön 11 mar 2012 11:20 #2

Om man räknar in min styvsyster (inga blodsband) så - ja, vid ett tillfälle. Lite beroende på hur man definierar sex förståss, vi utförskade väl mer varandras kroppar.

Jag hade också "sexuella erfarenheter" med en jämnårig kompis vid ungefär samma tid dvs prepubertalt men med vaknande intresse för kroppens njutningar. Ett sexuellt förhållande med en kille var aldrig aktuellt för min del men hade säkert varit ett alternativ för många, det kändes kanske tryggare med kompisar och "syrran".

Jag växte upp före internet så någon tillgång till porr, som idag, fanns inte. Man var väl lite mer utlämnad till sig själv och sin fantasi - och vänner.

• IkeaKa­strull
    Visa endast
    Sön 11 mar 2012 11:21 #3

Nä, men nästan. Min storebror fick mig och min lillebror att ha sex, fast han tänkte inte på att snoppen ska in i snippan. Vi låg på varandra och pussades, trodde att vi hade sex. Tror inte det är väldigt ovanligt att experimentera som barn.

Min sambo och hans kusin hade analsex ( båda pojkar) när de var små.

• Sön 11 mar 2012 11:22 #4
    Anonym (nja) skrev 2012-03-11 11:20:16 följande:
    Om man räknar in min styvsyster (inga blodsband) så -

ja, vid ett tillfälle. Lite beroende på hur man definierar sex förståss, vi utförskade väl mer varandras kroppar.

Jag hade också "sexuella erfarenheter" med en jämnårig kompis vid ungefär samma tid dvs prepubertalt men med vaknande intresse för kroppens njutningar. Ett sexuellt förhållande med en kille var aldrig aktuellt för min del men hade säkert varit ett alternativ för många, det kändes kanske tryggare med kompisar och "syrran".

Jag växte upp före internet så någon tillgång till porr, som idag, fanns inte. Man var väl lite mer utlämnad till sig själv och sin fantasi - och vänner.
    Då har du inte haft sex med ett syskon. Inte alls. Antingen är du släkt, eller så är du inte släkt !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (nja)
    Visa endast
    Sön 11 mar 2012 11:26 #5
    Anton Chigurh skrev 2012-03-11 11:22:56 följande:
    Då har du inte haft sex med ett syskon. Inte alls. Antingen är du släkt, eller så är du inte släkt !!!
    Nja, jag har aldrig varit knusslig med vem jag räknar som syskon. 

Adopterade syskon räknar jag också som syskon även om de inte har blodsband och deras adoptivföräldrar räknar jag som "föräldrar" helt enkelt. Det blir varken mer eller mindre incest om man förgriper sig på sitt adoptivbarn än sitt biologiska barn.
  • Sön 11 mar 2012 11:26 #6

Inte syskon men lekte sexlekar med penetration med en nära vän mellan 6-11 års ålder. Vi slutade när vi någonstans insåg vad vi pysslade med..

• Sön 11 mar 2012 11:41 #7

Nej verkligen inte. 

• Smultr­onskum
    Visa endast
    Sön 11 mar 2012 13:33 #8
    Anonym (nja) skrev 2012-03-11 11:26:23 följande:
    Nja, jag har aldrig varit knusslig med vem jag räknar som syskon. 

Adopterade syskon räknar jag också som syskon även om de inte har blodsband och deras adoptivföräldrar räknar jag som "föräldrar" helt enkelt. Det blir varken mer eller mindre incest om man förgriper sig på sitt adoptivbarn än sitt biologiska barn.
    Nej, men omröstningen gäller incest (som jag tolkar det) och där räknas tyvärr inte styvsyskon in.
    Att ha sex med ett styvsyskon är väl inte incest? Man är ju inte släkt.

Däremot att ha sex med biologiskt syskon räknas som incest och straffbart vid vuxen ålder.
    Och det är inte blodsband som avgör om man är släkt eller inte, det är myndigheternas papper vilket betyder att man är släkt med sina adoptivsyskon och därmed är även det straffbart vid vuxen ålder och klassas alltid som incest.

Men annars förstår jag hur du tänker, eftersom man kan ha vuxit upp med sitt styvsyskon men aldrig någonsin i sitt liv sett sitt biologiska syskon, så känslomässigt har du rätt. Men inte enligt lag :)  
    Emanuel -05, Melina -07
  • Anonym (v)
    Visa endast
    Sön 11 mar 2012 16:32 #9

Jag läste samma tråd men det var ju inte så att där framkom där att det vara vanligt att syskon har SEX med varandra, dvs samlag. Utan att man leker sexuellt eller har tagit på varandra?

• Sön 11 mar 2012 17:11 #10
    Anonym (v) skrev 2012-03-11 16:32:52 följande:
    Jag läste samma tråd men det var ju inte så att där framkom där att det vara vanligt att syskon har SEX med varandra, dvs samlag. Utan att man leker sexuellt eller har tagit på varandra?
    Det var många som skrev att det var normalt/vanligt. Och det var ju sex ts skrev att hon hade haft med sin lillebror i 7-12 års ålder...
Har du haft sex med dina syskon som barn?
Dela på Facebook Har du haft sex med dina syskon som barn?
Svara i tråden: Har du haft sex med dina syskon som barn?
Logga in
Bli medlem
Skapa en ny tråd
Ändra kategori Skriver i kategorin: Sex & samlevnad
Svara i tråden...

Innehåll