• Anonym (Tajtare?)

    Vaginakräm för att tajta till

    Någon som har testat en kräm för att tajta till lite där nere, blev det verkligen någon skillnad? Jag har beställt tre olika men på den ena som jag för övrigt är den som jag tror mest på står det att man inte får använda när man är gravid, vilket jag nu är, typiskt eftersom jag skulle vilja testa ikväll utan gubbens vetskap. Vad skulle kunna hända om man överträder den regeln tro?

  • Svar på tråden Vaginakräm för att tajta till
  • Anonym

    Man kanske inte ska använda den för att musklerna i slidan kanske drar åt sig? Tror inte det är farligt, menar bara att dom antagligen inte vill riskera att gravida får sammandragningar om man råkar smörja fel eller inne i slidan?

    Det är min teori i alla fall..

  • MattiasFru

    jag kan tycka att det känns onödigt att chansa, står det att du inte ska använda det som gravid så gör inte det. Och har dessutom väldigt svårt att tro att något såndär fungerar, träna  upp musklerna istället. Känns lite som sånadär leggings som ska ta bort fettceller och allt vad det nu är.

  • Anonym (Tajtare?)

    Måste bara dela med mig lite. Jag köpte en kräm som heter Virginia tightening cream och den fungerar fantastiskt bra, kändes verkligen som om man var oskuld på nytt trots tre barn och mannen blev otroligt positivt överraskad. Rekommenderas starkt av er som vi tajta till er.

  • Anonym

    Jag hänger inte med alls. Finns det sådan kräm?? Köpes var??

  • Anonym (Tajtare?)

    Ja det finns och hade jag vetat det tidigare så hade jag köpt den redan då. Finns att köpa överallt på nätet men jag beställde min ifrån Lustjakt.se.

  • giftfri

    Undrar.., fungerar det på dom som är stor i käften?


    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Anonym
    giftfri skrev 2012-09-24 22:00:20 följande:
    Undrar.., fungerar det på dom som är stor i käften?
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...

    Hahaha!!!! Det var det roligaste jag hörde på länge här på FL! :))))
  • Anonym

    Hahaha! Det var det roligaste jag hört på jätte länge här på FL!:))))

  • Anonym

    Jag har arbetat med att sälja sånna här produkter, och kan säga att dom måste användas på lång sikt för att ge resultat. Provar du krämen ikväll blir såklart inte slidan tightare på en gång. Möjligtvis känner du att det stramar, men då är det ju huden som stramar och inte muslkerna!
    Jag rekommenderar att man använder knipkulor istället. Det ger ett snabbare resultat, mer långvarigt (då man bygger upp muskulaturen) och kostar mindre i längden :)

    Använd absolut INTE krämen när du är gravid om det står så på förpackningen. 

  • Lis Alm

    Du ska inte använda dessa krämer/vätskor när du är gravid. Det finns ingen forskning på detta område, därför avråder man från användning vid graviditet.

  • vårtjutet

    Vaginalkräm ska F*N inte användas om du är gravid. Den innehåller alum som är en zinkbas och som får blodet att koagulera. Det är samma ingredienser du har om du har ex. munsår som gör att det stramar åt och torkar ut.

    Vid graviditet så är det inte ovanligt att du får lite blodflytningar som kan proppa till och bli till en satans gifthärd och leda till infektioner och annat.

  • Anonym (?????)

    Varför inte bara träna upp fittan om den blivit slapp?

Svar på tråden Vaginakräm för att tajta till