Inlägg från: Lady81 |Visa alla inlägg
  • Lady81

    Är kläder och skor billigare i USA?

    Klart du ska handla allt i USA! Vi köper även våra baby/barnleksaker därifrån. En Fisherprice baby gym t.ex. kostar i Sverige ca 700-800kr där köpte vi en sprillans för ca 250-300kr. Perffa!! Glad

  • Lady81
    shopusase skrev 2012-03-22 22:41:14 följande:
    Håller med! Utbudet i USA är fantastiskt och mycket billigare än i Sverige! För alla som inte har möjlighet att åka til USA och handla på plats finns www.shopusa.se. ShopUSA tar hand om frakt, tull och moms och skickar varorna hem till din dörr. Man kan beställa från vilken onlinebutik eller säljare som helst! Ett bra tips till alla shoppingsugna!
    Tack för webbsidan! Jätte bra att ha om man inte skulle ta sig till USA nåt år Skrattande
  • Lady81
    Nymphadora skrev 2012-03-23 11:09:51 följande:
    Det låter ju bra att det stämmer, det som jag har hört! :D
    Då blir det nog att jag införskaffar mig lite sommarplagg när jag väl är där borta.

    Vet ni hur det är med smink och andra skönhets-och hygienprodukter? Skiljer det också något i pris? 
    Ja det gör det, mest märkte jag på dom billigare märken typ maybelline och loreal osv. Dom har ju oxå cover girl som dom säljer rätt mycket. Men lancome kan skilja kanske en aning, men det är ungefärligt i samma pris som här. Annars är ju Victorias secret min favorit, finns mycket härliga produkter där för en mycket bra slant! Flört
  • Lady81
    Nidorina skrev 2012-03-25 09:24:07 följande:
    Säger som de andra, ALLT är mkt billigare där (vad gäller smink så är t ex L'Oreal nästan halva priset). Och om du är i en delstat där det finns ROSS-butiker så kolla in dessa, de säljer överskott från olika butiker, jättebilligt (kläder, skor, handväskor m m).
    Jag ÄLSKAR Ross!!! Skrattande
Svar på tråden Är kläder och skor billigare i USA?