• Anonym (Kär)

    Är du kär i någon som du inte borde vara kär i just nu?

    För det är jag.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du kär i någon som du inte borde vara kär i just nu?
  • Anonym

    Jag har förmågan att vara kär i flera samtidigt tyvärr. Så ja just nu älskar jag tre personer, är kära i dem.
    Är tillsammans med min själsfrände dock.

  • Anonym (Kär)
    Anonym skrev 2012-03-21 20:33:00 följande:
    Jag har förmågan att vara kär i flera samtidigt tyvärr. Så ja just nu älskar jag tre personer, är kära i dem.
    Är tillsammans med min själsfrände dock.
    Samma här. Men det känns himla underbart att få ha lite fjärilar i magen igen. Det känns som om det var alldeles för länge sedan.
  • Anonym
    Anonym (Kär) skrev 2012-03-22 09:54:42 följande:
    Samma här. Men det känns himla underbart att få ha lite fjärilar i magen igen. Det känns som om det var alldeles för länge sedan.
    Jag älskar min sambo mest, Brukar få fjärilar i magen av honom rätt ofta. När han klätt upp sig extra fint eller är extra mysig, eller när jag ser honom för första gången på hela dagen.
  • Anonym (Anna)

    Jag älskar min man. Jag är även väldigt förtjust/attraherad av en annan man. En man ur mitt förflutna som jag (vi) inte riktigt lyckats släppa helt. Jag sprang på honom i veckan av misstag, och har inte sett honom på tre år (haft telefon/sms kontakt dock) och det var som om att åka tillbala 12 år i tiden när vi var tillsammans. Jag har alltid trott att om relationen inte får näring tar kärleken slut, men så är inte fallet för mig iallafall.

    Nu har han börjat ett nytt jobb i huset bredvid mitt i den stad jag jobbar och jag misstänker att vi kommer springa på varandra ofta. Det är komplicerat.

  • Tashie

    Åhja.
    Internetkärlek, damn you. 


    Hum hum från Humlegården, det är så det är mellan blad och gräs.
  • Anonym

    Ja, träffade en kille för ett tag sen. Vi gjorde upp en deal att vi inte skulle bli kära i varandra, utan bara ha casual sex. Men nu sitter jag här ändå... Vet inte riktigt vad jag ska göra.

  • Anonym

    Inte kär men förälskad. Eller jag tror mig vara förälskad/förtjust i en man på mitt jobb. Vi är dock båda upptagna. Antar att det är nåt övergående men det är en ovan känsla då jag inte känt något för nån annan under alla dom åren jag varit tillsammans med min sambo.

  • Anonym (Anna)
    Anonym skrev 2012-03-24 08:36:53 följande:
    Ja, träffade en kille för ett tag sen. Vi gjorde upp en deal att vi inte skulle bli kära i varandra, utan bara ha casual sex. Men nu sitter jag här ändå... Vet inte riktigt vad jag ska göra.

    Det är en usel deal, någon faller nästan alltid dit. Kanske oftare kvinnor än män då vi "läser in" mycket i sexet och sexakten och blandar i hop det med känslor. Sedan är det ju stört omöjligt att innan bestämma hur och vad man ska känna.

    Hoppas det på något sätt löser sig.
  • Tashie

    Men jo, kan väl berätta lite mera.

    På alla hjärtans dag i år satt jag, förkyld och ensam, och surfade runt på ett annat forum.  Jag var uttråkad och bestämde mig för att hålla fokus på en speciell medlem genom att i hemlighet komma ihåg så mycket som möjligt om denne. Mitt mål blev en två år äldre pojk, och ja, det gick som det gick. Typ som #6 då.
    Han känner till att jag gillar honom, men han vet inte om han känner likadant.

    Jag hatar att Internetkärlek, särskilt i min ålder, ska vara så tabubelagt. Jag kan förstå att sidor som MovieStarPlanet kryllar av pedofiler, men i det här fallet är det inte MovieStarPlanet utan ett internationellt forum där de flesta är i åldern 13-19 år. Jag vill kunna berätta detta för vuxna i min närhet utan att de tjuter "PEDOFIL PEDOFIL HAN ÄR PEDOFIL DU FÅR INTE VARA INNE PÅ DEN SIDAN MER". 


    Hum hum från Humlegården, det är så det är mellan blad och gräs.
  • Anonym

    Ja det är jag. Eller kär är väl kanske fel ord, men förälskad.
    Jag vet att han känner på samma sätt men det är inget vi kan eller vill gå vidare med. Vi låter det stanna vid en vardagsflirt och grymt bra sex.
    Vi är båda upptagna på varsitt håll. Min sambo vet men hans fru vet inget. 

  • Anonym (tele-fån)

    Jag har regelbundet pratat telefon med en från nätet sedan i oktober. Och jag har blivit förtjust i honom. Det kommer dock aldrig bli något och vi kommer aldrig ses så... det känns jobbigt. Långsiktigt kanske det vore bättre för oss båda att sluta prata, men kortsiktigt så är det någonting jag helt enkelt absolut inte vill. Tids nog, om vi fortsätter prata, kommer de där känslorna gå över ändå så...

    Men nu är det jobbigt, i synnerhet då jag vet att han går ut och raggar varje helg...

  • Anonym
    Anonym (Anna) skrev 2012-03-24 08:40:07 följande:
    Det är en usel deal, någon faller nästan alltid dit. Kanske oftare kvinnor än män då vi "läser in" mycket i sexet och sexakten och blandar i hop det med känslor. Sedan är det ju stört omöjligt att innan bestämma hur och vad man ska känna.

    Hoppas det på något sätt löser sig.
    Jag vet! En av de sämsta dealarna. Men jag var fullt övertygad om att jag skulle lyckas hålla fast vid det. Han är inte min typ, jag är inte ute efter ett förhållande, osv. Men han är ju så fantastiskt fin och gullig och snäll på alla sätt... Så nu sitter jag här... Vi får se vad vi hamnar... Ska försöka att hålla tillbaka mina känslor. Så tack, jag hoppas också att det löser sig... :)
  • Anonym (Suck)

    Japp det är jag - i min man.
    Borde dock inte vara det för han är ett sånt j-vla asshole just nu! Skrikandes

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-25 12:20:35 följande:
    Jag vet! En av de sämsta dealarna. Men jag var fullt övertygad om att jag skulle lyckas hålla fast vid det. Han är inte min typ, jag är inte ute efter ett förhållande, osv. Men han är ju så fantastiskt fin och gullig och snäll på alla sätt... Så nu sitter jag här... Vi får se vad vi hamnar... Ska försöka att hålla tillbaka mina känslor. Så tack, jag hoppas också att det löser sig... :)
    Det går inte speciellt bra... Åh, jag är superkär :(
  • Anonym

    inte kär,men blir lite blöt i trosan när jag tänker på ett visst ex....

Svar på tråden Är du kär i någon som du inte borde vara kär i just nu?