• P30
    Äldre 22 Mar 14:06
    25935 visningar
    102 svar
    102
    25935

    Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar

    Jag heter 6instructor på BC, kollar av naturliga skäl inte speciellt mycket på killar, men jag har inte fått uppfattningen att det bara finns stora kukar där.

    Däremot är det ju så att många kvinnor som vill ha stor kuk hellre raggar på BC än på krogen eftersom chansen att dra hem en 20+cm är rätt liten.

    Min är väl lite över snittet. Skulle tro att jag har sett fler erigerade penisar live än de flesta (eftersom jag och sambon är swingers och har ett öppet förhållande - och min sambo gillar extrakillar i sängen).

    Generellt sett är det svårt för män som har 13-15cm att få hugg på den typen av sajter, därför finns det inte många reggade där. Att överdriva sin snoppstorlek på en sådan sajt är ju direkt korkat, så de därifrån som vi träffat som är 20+ är faktiskt 20+ på riktigt i ungefär hälften av fallen. Om man ber om att få titta innan i cam blir det ju svårt att fejka och tydligt för den som vill ha det där. 

  • P30
    Äldre 22 Mar 14:35
    #15
    Smecker skrev 2012-03-22 14:23:26 följande:
    Sen har vi dem som dragit av 20kg på vikten och 10 år på åldern. Så jävla tröttsamt.
    Det där gäller ju precis alla dejtingsajter.
  • P30
    Äldre 22 Mar 17:02
    #19
    Anonym (bodycontact) skrev 2012-03-22 16:37:46 följande:
    så ungefär 50% av de ni träffat har verkligen 20+ i verkligheten. jahapp så letar man efter 20+ XL så finns det där men vart finns alla andra?
    Dels skrev jag mitt BC-nick i tråden, som du ser har jag 17cm vilket får anses ligga i normalspannet.

    Jag kollade nu de 20 första männen i kategorin hetero. Av dessa hade 2 snoppstorlek på 20cm.

    Den som hade minst storlek registrerad hade 13cm, snittet är 17 cm.

    Sedan kan du naturligtvis dra av 2-3cm på hälften av männen, är det viktigt skriver du ett mail och frågar vad snoppen är på riktigt, samt hur du tycker att den skall mätas.

    En riktig snoppmätning tar man en tumstock, trycker ner den på ovansidan av kuken, håller tumstocken mot magen och håller upp kuken mot magen. Har man svårt att kolla av använder man spegel. 

    Sätter man istället tumstocken under kuken är det inte svårt att få närmare 40 centimeter beroende på var man slutar, finns säkert sådana som tycker att det känns roligare att mäta så...

    Personligen ljuger jag inte om min kukstorlek men har av någon anledning dragit ner min ålder med något år, det får jag nog åtgärda... 
  • P30
    Äldre 23 Mar 00:48
    #37
    dude85 skrev 2012-03-22 20:33:59 följande:
    haha, var uttråkad och räknade lite =P

    RFSU:
    En undersökning, som vi brukar hämta våra uppgifter ifrån, är gjord på ca 2300 fullvuxna västerländska män. Måtten togs på penisar i erigerat tillstånd (dvs när de hade stånd). I den undersökningen så framkom att:

    - 95% hade en penis som var mellan 9-22 cm
    - 1% hade längre än 22 cm
    - 4% hade en penis som var mindre än 8 cm
    - De allra flesta (dvs 75%) av alla penisar var mellan 12-18 cm
    - Medellängd 15 cm

    . man kan alltså säga att ca 80% har en kuk som är kortare än 18cm. eftersom bara 1% har större än 22cm drar jag till med en gissning att det borde vara ca 7% som har över 20 och 13% mellan 18-20cm (alltså tot. 93% under 20 cm. )

    Det finns ca 2milj män i sverige som är mellan 18-50 år (som jag antar är ungefär åldern på de som finns på BC.) 140 000 st i den åldern har alltså en kuk längre än 20cm.
    BC har ca 110 000 medlemmar.

    OM 37% av medlemmarna är tjejer (vilket jag inte tror) betyder det att 70 000 av medlemmarna är män.
    Det skulle det innebära att hälften av ALLA svenska män i åldern 18-50 med minst 20cm kuk är medlemmar på BC. väldigt osannolikt =)

    av 70.000 slumpade män(kukar) i den åldern så vore det 4.900st med över 20cm, 65.100st under 20 och av dem så har 56.000 även under 18cm. 

    kan ha lite fel siffror men borde stämma rätt bra =)
    Alltid kul att räkna...

    Just nu var det i min del av Sverige (alltså Västra Götaland följande inloggade på BC)
    Transpersoner: 6 st
    Grupper: 2 st
    Killpar: 2 st
    Par av blandade läggningar: 48 st
    Tjejer av läggning hemligt eller bi: 16
    Tjejer, hetero åldrar 20-59: 18 st
    Killar blandad läggning: 404 st.
    Så ganska exakt 80% av besökarna är män.

    Av dessa (kollade 50 slumpvisa) har 31 ingen information om vilken kukstorlek de har, 4 under 16cm, 5 st 17cm, 3st 18-19cm och 7 st. över 20cm.

    Så, jag vet fortfarande inte var informationen om att "alla har över 20cm" kommer ifrån.

    Att det sedan förmodligen är så att om du är synnerligen välhängd, gillar att ligga så är det ju rätt troligt att man hänger på BC. Om man inte gör det beror det förmodligen på att man är så korkad så att man inte klarar att logga in.

    Tjejer som hellre vill ha medel eller små än stora har inga problem att skaffa sig kuk på enklare håll.
  • P30
    Äldre 25 Mar 15:46
    #91
    HäxanSurtant skrev 2012-03-24 17:18:09 följande:
    vad en press egentligen betyder:

     


    "Välutrustad" = Har en penis.

    "Uthållig" = Orkar hålla på tills det har gått för en själv.

    "Vältränad"
    = Orkar resa sig upp ur tv-soffan utan hjälp, och gå hela långa vägen
    till kylskåpet varje gång det är reklamavbrott i matchen på Eurosport.

    "Erfaren"
    = Har ägnat 6-8 timmar om dagen under många års tid åt att porrsurfa på
    Internet, och har därigenom tillägnat sig allt som är värt att veta om
    kvinnors behov och önskemål.

    "Ser bra ut enligt andra" = Ser bra ut enligt mamma.

    "Jag
    tänder mest på mogna, mulliga kvinnor" = Det fattar väl vem som helst
    att jag hellre vill träffa unga, snygga tjejer, men de svarar ju aldrig
    på mina mess!!!

    "Välutbildad", "har uniformsyrke" = Har
    extraknäckt som taxichaffis under alla år som man kämpat med att läsa in
    grundskolekompetens på Komvux.

    "Vän av tvål och vatten" = Tar sitt årliga bad varje jul oavsett om det behövs eller inte.

    "Jag
    är en man som söker par" = Vill helst bara ha sex med kvinnor som redan
    har en man som tar hand om henne. På så sätt slipper man ju ifrån det
    känslomässiga engagemanget som så många kvinnor tjatar om. Och så
    undviker man alla obehagliga överraskningar som annars lätt kan uppstå
    när man blir tagen på bar gärning med att knulla någon annans fru!

    "Seriös
    tjej"= Tjej som insett att hon faktiskt är skyldig att ställa upp på
    snabba sexkontakter med alla som frågar, bara för att hon överhuvudtaget
    har registrerat sig som medlem


    Det är mycket tydligt att du hängt en del på BC - och träffat folk live! :)

    Dagens skratt!
  • P30
    Äldre 26 Mar 18:38
    Anonym (bc) skrev 2012-03-24 13:47:52 följande:

    Jag och min man träffades då vi var 22 (nu 37) och inte mycket erfarna. Jag pratade redan då om swingers och olika lekar och annat, men min man var inte intresserad så mycket och vi körde våra varianter av vad som var lite "ovanligt" ha sex hos föräldrar eller ute i naturen eller annat. Sen med tiden utvecklades vi och min man visade allt mer sina sidor och vi provade massa saker och utforskade våra kroppar. Vi träffade några par och min man fick bättre självförtroende då han kunde göra fler kvinnor nöjda och är nu i ett stadium då han vågar prova på allt. Jag är så glad nu och fick min man att blomstra och vara riktig vild och galen. Han är annars verkligen ordentlig i allt och inga risker tar han och så. Jag är lite som en boll kan studsa överallt och ingenstans och jag vill att han ¨håller koll på mig. Jag vill att han dominerar mera i sängen att han binder mig och bestämmer allt. Men där är vi inte än, för han är så inlärd i att kvinnor skall behandlas på ett visst sätt och speciellt ens fru. Han är riktig gentleman och snäll och så, men jag skulle kunna tända på att vara hans hora eller något sådant. Men det kommer väl . Vi provade lite av varje och nu så skall vi fortsätta att utvecklas och leva lite i vår fantasi värld. Jag undrar om vi tar in en extra man som är lite mera dominant om det skulle kunna hjälpa att min man ser hur jag skulle vilja bli behandlad eller är det dumt? Vi brukar prova alla nya saker själva innan någon annan får dela den glädje med oss.


    Klart ni skall ta in en extraman, eller alternativt om du vågar låta honom träffa en undergiven tjej själv. Min sambo och jag lever ett väldigt jämställt liv och jag tror ofta att det efter många år tillsammans är svårt att styra om och plötsligt börja dominera. Det kommer att kännas som alldeles för mycket teater.

    Min sambo släppte iväg mig för att prova med en undergiven tjej och då insåg jag att jag inte bara kan vara dominant, jag gillar det verkligen. Det där håller på att förändra både min syn på mig och vårt sexliv så att jag även med min sambo kan vara mer dominant, inte bara när jag träffar andra.

    Den sista meningen - att ni brukar prova nya saker själva är naturligtvis både smart och bra, i en trygg och lugn hemmamiljö kan man vara mer avslappnad. Men med just detta tror jag kanske att det snarare är tvärt om. Den första gången jag ville testa de dominanta sidorna visste hon naturligtvis inte att jag inte gjort det förut. Eftersom man inte gärna kan fråga hur vill du ha det utan får gå på magkänsla är det rätt bra att testa med någon man inte behöver träffa igen.

    Sen - som tjej är det nog väldigt viktigt att man litar på den andre och kanske har med sin man som backup om det är en främling. Som man är det viktigt att få testa med någon som är undergiven på riktigt första gången, annars tror ju i alla fall jag att det blir mer teater än sex - och att det känns för båda att det är för långt från på riktigt för att det skall vara en turn-on.

    Sedan blev det tydligt för mig här med en tjej jag diskuterade med - att man har väldigt varierande bild av vad en dominant man är. För mig betyder det att jag är den som tar initiativet, bestämmer, ger uppdrag och visar med hela handen.

    För henne innebar det breath control, riktig smärta och förnedring. I min värld har man transporterat sig över till S:et från D:et i BDSM då.
    Båda kan givetvis vara rätt, men det betyder att ni båda behöver vara tydliga med vad ni tror att ni gillar och vad ni är ute efter, att hitta nivån mellan D och S.

    Du som vill diskutera detta mer, fast inte såhär synligt för alla - inboxa mig!
Svar på tråden Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar