• Äldre 31 Mar 21:54
    51933 visningar
    115 svar
    115
    51933

    Ögonfransserum... Vilket är bäst?

    Ni som testat vad har ni för erfarenheter och hur snabbt såg ni resultat? Pris? Köpställe?

    Känner att jag vill snygga till mig lite nu när våren kommer!

  • Svar på tråden Ögonfransserum... Vilket är bäst?
  • Äldre 3 Apr 07:21
    #1

    Är det verkligen ingen annan än jag som är intresserad?

  • dec201­0
    Äldre 3 Apr 07:27
    #2

    Vad menar du med ögonfransserum? Färga eller göra dem tätare eller vad?

  • ego
    Äldre 3 Apr 07:30
    #3

    Jag började använda Revitalash i mars förra året och såg själv skillnad efter 1-2 månader. Efter 3-4 månader fick jag kommentarer från kunder på jobbet angående mina knaslånga ögonfransar....då började jag klippa ner dem för de var faktiskt lite löjligt långa.
    Använder fortfarande serumet men klipper som sagt ner i mellan åt för fransarna blir verkligen toklånga. 
    Men främsta anledningen för mig att använda den är att jag får mycket tjockare fransar! Hade, helt allvarligt, MAX 7-8 underfransar innan så jag målade aldrig dessa, de såg ju bara töntigt ut. Men nu har jag en fransrad som är helt grym Glad

  • Äldre 3 Apr 08:46
    #4

    Lite högre dos B5 tabletter verkar också ge längre och tätare fransar, iaf för mej =).

  • Äldre 3 Apr 09:12
    #5

    Vill också ha lite tips ;)

  • Äldre 3 Apr 09:17
    #6

    Det finns bara ett som bevisligen gör att håret växer o det är lumigan. kolla på fass.se o säg till om ni vill köpaDetta ä ralltså något som används för alopeci alltså avsaknaden av ögonfransar/hår. Lumigan får håret att växa där man penslar det.


    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Bobbyl­ina
    Äldre 3 Apr 16:21
    #7

    neulash funkade bäst för mig, har även testat revitalash och tomas roths. men tyckte inte att dessa gav lika bra resultat som neulash. Nu har jag precis fått hem x lash som jag ska testa, får se vilket resultat det blir där!

  • Äldre 3 Apr 18:56
    #8
    Bobbylina skrev 2012-04-03 16:21:32 följande:
    neulash funkade bäst för mig, har även testat revitalash och tomas roths. men tyckte inte att dessa gav lika bra resultat som neulash. Nu har jag precis fått hem x lash som jag ska testa, får se vilket resultat det blir där!
    Jag har läst att Neulash ska vara bra... Kul att höra! Får ta och prova den! Du kan väl uppdatera med den du har nu? Skiljer de sig mycket i prisklass?
  • bsm
    Äldre 3 Apr 22:55
    #9

    hejsan. jag har använt neulash och jag kan säga att wow vilka långa ögonfransar jag fick när jag använde den. jag trodde inte att jag skulle få det men dom blev JÄTTELÅNGA.

    Jag kan även sälja en neulash för 1200kr om någon är intresserad. 6ml.  Jag betalade 1600kr så du sparar 400kr från ordinarie pris eftersom att den är använd några gånger :)
    Självklart skickar jag med instruktioner och förpackning samt kan visa upp kvitto. 
    Mvh M 

  • Bobbyl­ina
    Äldre 4 Apr 10:49
    #10
    Amelle skrev 2012-04-03 18:56:39 följande:
    Jag har läst att Neulash ska vara bra... Kul att höra! Får ta och prova den! Du kan väl uppdatera med den du har nu? Skiljer de sig mycket i prisklass?

    Jag kommer inte ihåg riktigt, neulash va ganska dyr, över tusenlappen, de andra minns jag inte heller.
    X-lash köpte jag nu för 299:- så det vore ju kanon om det fungerade bra!

    Ja jag får återkomma med recencion!   
Svar på tråden Ögonfransserum... Vilket är bäst?