• Anonym (Sugen)

    Sexmaskiner

    Det här är en seriös tråd. Var nu efter att varit gravid med två barn på raken ute på internetsajter och har nu fått min sexlust tillbaks. Har haft skinntorrt sex som varit uruselt och har en besviken sambo & sexpartner. 
    Köpte även lite dildos och smått och gott. Men sen såg jag att det fanns "sexmaskiner" att köpa. Perfekt tänkte jag, en sådan skulle jag vilja ha, då sambon är borta mycket i jobbet. Men den kostade en hel del. Jag undrar om det är någon som har använt en sådan. Tittade på klipp och den såg ut att kunna tillfredsställa min enorma sexlust. Någon?  

  • Svar på tråden Sexmaskiner
  • Anonym (Sugen)
    teknikfreak skrev 2012-04-10 18:08:39 följande:
    Känner mig som ett ufo, en sexmaskin? Vad/vem/hur/... så många frågor men vad i hela friden talar du om? Glad

    Det är en uppblåsbar madrass som man halvligger i och man blir knullad av en maskinell dildo. Juckar 200/min? Tror jag..
  • Anonym

    Inget fel med en sexmaskin, bra när man är ensam eller om "båda" vill ha kul. En bra sexmaskin är värd pengarna. Love Machine för både man & kvinna är en bra sexmaskin, kolla efter en sådan på nätet :)

  • L E O N
    Anonym skrev 2012-04-17 19:49:08 följande:
    Inget fel med en sexmaskin, bra när man är ensam eller om "båda" vill ha kul. En bra sexmaskin är värd pengarna. Love Machine för både man & kvinna är en bra sexmaskin, kolla efter en sådan på nätet :)
    Åhh herrejävlar. Det är ungefär som en matberedare med massa olika tillsatser haha... En sån borde ju alla ha ståendes i ett hörn i sovrummet, eller varför inte i hallen så kan man hoppa på den direkt när man kommer innanför dörren. Sexnörden och tekniknörden har äntligen hittat en gemensam arena...
  • missan75
    Köper folk verkligen sådant? :O Herregud! Jag är kanske gammal och oförstående men kan det där vara skönt?
  • Fin
    missan75 skrev 2014-04-26 07:36:08 följande:
    Köper folk verkligen sådant? :O Herregud! Jag är kanske gammal och oförstående men kan det där vara skönt?
    ingen aning om det är skönt :D

    beställ och pröva så får du ge recension här sedan ;)

    vem vet kanske du får värdens åktur DrömmerSkrattande
Svar på tråden Sexmaskiner