• tjenaj­ena
    Äldre 22 Apr 00:55
    1557 visningar
    0 svar
    0
    1557

    Ingen pappa...

    Hej, borde väl egentligen skämmas som "vuxna människan" att inte ha kontroll på vem man har sex med...å jaa, det har hänt mig....Jag är 40 år och har ingen som helst koll på vem det var jag hade sex med.... :/ En söt kille på en semester lååångt hemifrån. Jag sterilerade mig för 5 år sedan och trodde naturligtvis inte att jag skulle kunna bli gravid...men efter 4 månader anade jag oråd och gjorde en graviditetstest och naturligtvis visade det positivt. Hade ju inga planer på fler barn, sterilisering tyder ju på en klar åsikt i den frågan! Men nu då det hade gått så långt utan att jag hade fattat att jag var gravid, hade säkert egentligen förstått men ändå inte trott på det. Herreguud, jag är ju steriliserad....fick till svar av sjukvården att min sterilisering inte var misslyckad på nåt sätt,
     utan detta barn hade bara en stark livsvilja!! Kan man svara så, undrar jag???? Jaa, nu var det ju så. Och nu en månad innan förlossning undrar jag mer över fadrskapsfrågan, jag har ju alltså ingen som helst aning om vem pappan är, inget namn, ingenting. Har nån annan varit med om detta, hur gick ni till väga?

Svar på tråden Ingen pappa...