• Klaram­or
    Äldre 23 Apr 13:48
    10982 visningar
    5 svar
    5
    10982

    Under kan inträffa

    Hej! Jag förlorade vår Klara på 6:e IVFförsöket -vid förlossningen i vecka 42 (syrebrist och för sent snitt). Sedan försökte vi ett par år till 10 år totalt innan vi fick vårt första levande barn -adopterade från Sydafrika. När vi kom hem från Sydafrika hade jag blivit spontant gravid men det upptäckte jag inte på en gång och just då kom det lite olämpligt. Nu är mina killar snart 4 och 5 år gamla och då händer det igen efter 3 år utan preventivmedel (inte precis jättefertil, men ändå), spontant gravid vid 42 år. Och detta trots att IVFläkaren trodde mina äggstockar var för gamla för fler IVFförsök 2006! Nåja än kan mycket hända och riskgraviditet är att vänta pga av tidigare historia. Så jag kan ännu itne tro att det ska bli något nu, men en chans finns ju i alla fall. i vecka 8+3 idag. Men eftersom jag har erfarenhet av att få barn på flera sätt vill jag säga att jag älskar vårt adopterade barn precis lika mycket, han är mer lik mig i personligheten och väldigt brun och söt! Inget blir som man tror, men ibland kan det ändå bli rätt bra! Klaramor

  • Svar på tråden Under kan inträffa
  • Äldre 24 Apr 19:06
    #1

    Vill bara säga att jag tyckte om att läsa det här.

  • Äldre 24 Apr 19:09
    #2

    Håller med ovanstående

  • Äldre 24 Apr 19:10
    #3

    Grattis!! Va roligt för er! {#emotions_dlg.flower} Hoppas allt går vägen!

  • Äldre 25 Jun 08:59
    #4

    Å vad härligt att läsa! Grattis! Hoppas allt går bra?

     

  • Äldre 25 Jun 09:05
    #5

    Häftigt..  Stort grattis och massa lycka till!  Hoppas allt blir bra!

Svar på tråden Under kan inträffa