• Anonym (Less)

    Faaan jag har en bullfitta!

    Idag var jag och köpte mig en vrålsnygg tröja. En sådan som är tajt nertill låren/nedre midjan och slapp i övre midjan, ni fattar... Jag provade den aldrig i affären, det var onesize så jag tänkte ok, den ska jag bara ha.

    Jag gick hem och provade den.. Den satt heeeelt perfekt... Om man bortser från att det är en liten "bula" mellan benen :'( Eftersom tröjan är så tajt så syns det väl...

    Jag hatar min bullfitta och NEJ jag är inte tjock. 68 kg till 160 cm.
    Ville bara skriva av mig..

    FAN... Den påverkar mitt klädselval.. Någon mer som har bullfitta?

  • Svar på tråden Faaan jag har en bullfitta!
  • Ema86

    men äääähhhhhhhh .... varför bry dig om det? skit i det o va nöjd med tröjan istället :D

  • Anonym (Less)
    Ema86 skrev 2012-04-24 17:41:59 följande:
    men äääähhhhhhhh .... varför bry dig om det? skit i det o va nöjd med tröjan istället :D
    Men man kan väl inte gå omkring i den tröjan och visa sin bullis?
  • cj2

    Bullfittan? Är det venusberget du pratar om då? Vill bara vara säker på vilken kroppsdel vi pratar om. Men jag tror faktiskt att det bara är DU som tänker på det. kliché jag vet men jag tror det är sant! 

  • Anonym (Less)
    20120419 skrev 2012-04-24 17:44:47 följande:
    Det går att operera.
    De pengarna har jag tyvärr inte.
  • Anonym
    Ema86 skrev 2012-04-24 17:41:59 följande:
    men äääähhhhhhhh .... varför bry dig om det? skit i det o va nöjd med tröjan istället :D
    Håller med!
  • Insatt

    Det är klart du inte är tjock, annars hade nog magen putat ut mer än någon bullfitta hade gjort. När jag var 3 år gick jag till min mamma och sade "jag har bullditta!" men det var nog bara nått mina syskon tutat i mig att säga. Kan du inte bara hasa upp tröjan så den inte behöver smita åt över ditt venusberg?

  • Anonym (lilla jag)

    Jag har också bullfitta och oj! vad killar går igång på det! Så inte är jag ledsen och det tycker jag inte du ska va heller.

  • Anonym (Less)
    cj2 skrev 2012-04-24 17:45:55 följande:
    Bullfittan? Är det venusberget du pratar om då? Vill bara vara säker på vilken kroppsdel vi pratar om. Men jag tror faktiskt att det bara är DU som tänker på det. kliché jag vet men jag tror det är sant! 
    Japp venusberget.. Jag vet inte, men det räcker med att jag är medveten om det så jag tvärvägrar gå ut med den, tyvärr.. Fan, det är sjukt jobbigt.
  • Anonym (Less)
    Insatt skrev 2012-04-24 17:47:04 följande:
    Det är klart du inte är tjock, annars hade nog magen putat ut mer än någon bullfitta hade gjort. När jag var 3 år gick jag till min mamma och sade "jag har bullditta!" men det var nog bara nått mina syskon tutat i mig att säga. Kan du inte bara hasa upp tröjan så den inte behöver smita åt över ditt venusberg?
    Haha, ja jo jag vet inte.. Den är ju inte svart, jag tänkte klä mig i någon färgglad färg nu till våren men TVI fick jag för det..  Kanske om jag köper jeans? Äger inga jeans bara leggins..
Svar på tråden Faaan jag har en bullfitta!