• Anonym (konstigt)

    Ont i magen, gravid?!

    Egentligen är det nog nästan omöjligt men kan inte sluta fundera...

    Hade mens för någon vecka sedan. Den kom några dagar tidigt och jag fick så ont att jag fick ta en värktablett (brukar inte ha speciellt ont vanligtvis) sen var det ungefär som vanlig mens men när den slutade var det en dag utan blödning och sen kom det lite dagen efter och sen någon dag/dagar med rosa flytning. Nu sista dagarna har jag känt mig såå trött och har ont/tyngdkänsla i magen långt ner. Har haft så det strålar lite i ljumskarna men mest som molvärk (har varit gravid innan och det är lite samma känsla). 

    Har även varit/är grymt hungrig men kommer inte på något jag vill äta mer än choklad och lakrits typ... även mer kissnödig.

    Som sagt verkar rätt otroligt att jag skulle vara gravid eftersom jag fick mens och vi har kört avbrutet samlag el kondom (men det har funkat bra länge och mannen har inte varit i närheten av att komma i mig)... men så märkligt med molvärken... funderar på om det kan va ägglossning men har inte sådana flytningar och det borde inte va dax redan el kännas såhär.

    Kan "mensen" varit ett missfall"?! Var förstås inga klumpar och gjorde bara ont precis när jag fick den.

    Jag vet att bara ett test kan svara på det här osv... men någon som varit med om liknande? 

  • Svar på tråden Ont i magen, gravid?!
  • Anonym (konstigt)

    Kan tillägga att jag nu även mår illa. Har ont i svanken samt så strålar det i ljumskar förutom molvärk. Känner mig oftare kissnödig samt är hungrig men absolut inte sugen på mat. Är mest sugen på lakrits, choklad och apelsin/grapefruktjos...

Svar på tråden Ont i magen, gravid?!