• Anonym (drained)

    Är ihop med en vampyr (på riktigt)

    Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

    Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

    Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

  • Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Glädje58

    Behåll det för dig själv tillsvidare. Andra vampyrer kommer att kontakta dig när rätt tillfälle dyker upp.

  • Anonym (drained)

    Nej, jag har bara kontakt med en vampyr och det är han. Såna är "reglerna" tydligen. Jag är bara hans.

  • Ellaria

    Du har aldrig träffat honom dagtid? Eller är han en vampyr från twilight som glittrar? Han dricker inte vatten, äter inget?


    You know nothing, Jon Snow
  • listo

    Coolt. Då kan du ju en gång för alla avgöra den eviga frågan: Vad händer med honom i solen? Brännsår, frätskador, rykande kött eller glitter?

  • Anonym (drained)
    Alvi skrev 2012-04-28 06:18:18 följande:
    Hur är ert sexliv? Helt awesome, I assume?
    Bortom denna värld.
    Ellaria skrev 2012-04-28 06:19:17 följande:
    Du har aldrig träffat honom dagtid? Eller är han en vampyr från twilight som glittrar? Han dricker inte vatten, äter inget?
    Får bara träffa honom på natten. Han är lite hemlighetsfull när jag frågar honom varför. Har inte berättat för mig var han tar vägen på dagen eller vad han gör. Han glittrar iallafall inte har han sagt (när jag frågade lite halvt på skämt). Han kan både äta och dricka om han vill men behöver inte göra det för att överleva. Han behöver bara blod.
    listoplisto skrev 2012-04-28 06:34:58 följande:
    Coolt. Då kan du ju en gång för alla avgöra den eviga frågan: Vad händer med honom i solen? Brännsår, frätskador, rykande kött eller glitter?
    Vet tyvärr inte (än iallafall).
  • Anonym (törstig?)

    Var bara försiktig så du inte får blodbrist!Skrattande

  • puss

    Coolt!! Äntligen nån i samma sits som jag!! Jag dejtar Labans pappa, han är också väldigt hemlighetsfull. Jag vet inte ens vad han heter.

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)