• Anonym

    Jag dejtar en varulv och har nu fått ett problem!

    Jag är ihop med en varulv och i kväll när vi hade sex blev han helt vild och rev upp hela insidan på mitt lår. Vet inte vad jag ska göra för jag vågar inte berätta för mina föräldrar att jag dejtar en varulv och vågar därför inte gå ut ur mitt rum. Tror ni tryckförband kan stoppa blödningen eller måste jag åka in? Kan jag få någon sjukdom som rabies? Jag menar det är ju ändå en vild hund. Tacksam för hjälp. 

  • Svar på tråden Jag dejtar en varulv och har nu fått ett problem!
  • Anonym

    Hmm vilket sammanträffande att den här tråden kom upp nu, efter vampyrgrejjen?! LÄGG NER!

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-28 20:47:06 följande:
    Hmm vilket sammanträffande att den här tråden kom upp nu, efter vampyrgrejjen?! LÄGG NER!
    Vadå vampyr? De finns inte!! Jag blöder ju, vad ska jag göra?????
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-28 20:43:55 följande:
    Jag är ihop med en varulv och i kväll när vi hade sex blev han helt vild och rev upp hela insidan på mitt lår. Vet inte vad jag ska göra för jag vågar inte berätta för mina föräldrar att jag dejtar en varulv och vågar därför inte gå ut ur mitt rum. Tror ni tryckförband kan stoppa blödningen eller måste jag åka in? Kan jag få någon sjukdom som rabies? Jag menar det är ju ändå en vild hund. Tacksam för hjälp. 
    Har du en tråkig lördag kväll?
  • Flogiston

    Ring 118 118 och fråga vad du ska göra!


    Det är inget fel på förändring, bara den går i rätt riktning.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-28 20:43:55 följande:
    Jag är ihop med en varulv och i kväll när vi hade sex blev han helt vild och rev upp hela insidan på mitt lår. Vet inte vad jag ska göra för jag vågar inte berätta för mina föräldrar att jag dejtar en varulv och vågar därför inte gå ut ur mitt rum. Tror ni tryckförband kan stoppa blödningen eller måste jag åka in? Kan jag få någon sjukdom som rabies? Jag menar det är ju ändå en vild hund. Tacksam för hjälp. 
    Det finns hjälp för såna som dig, men det kallas med något finare ord KBT
  • Anonym
    Flogiston skrev 2012-04-28 21:05:43 följande:
    Ring 118 118 och fråga vad du ska göra!
  • Lady Champagne

    Är han snäll när han inte är varg?


    Skönhet vinner alltid.
  • Anonym

    Jag tycker du ska ta ett dagen efter piller, så att du är helt säker på att du inte är gravid. Du vill ju inte ha nån blandras liksom. Korsningen människa/varulv brukar sällan bli nån höjdare.

  • Tashie

    Du skulle placerat den i sandlådan, den här hemma där precis lika mycket som vampyrtråden.

  • Manmbo

    Äsch, han blev väl lite för upphetsad helt enkelt. Tills nästa gång, lär honom ett par lätta kommandon som sitt, plats och köp hem ngr hundkex så ska du se att det går bättre. Är han allmänt valpig till sättet eller?


    Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
  • Flogiston
    Manmbo skrev 2012-04-29 00:31:19 följande:
    Äsch, han blev väl lite för upphetsad helt enkelt. Tills nästa gång, lär honom ett par lätta kommandon som sitt, plats och köp hem ngr hundkex så ska du se att det går bättre. Är han allmänt valpig till sättet eller?
    Det är inget fel på förändring, bara den går i rätt riktning.
  • Anonym

    prata med ceasar millan=) asch skojja bara, se till att han får lite hundvett så ordnar det sej,och klipp klorna! man får se upp med vargar dom kan inte skilja på varg,och normal=)
    själv är man varulv/vampyr(inte jämt dock=)

  • Morcheeba
    draken86 skrev 2012-05-02 09:41:56 följande:
    Psscccht!
    Du kan få låna min Malamute om du vill träna. Det är nog mest varg i honom, om jag ska vara ärlig. Ylar gör han också, fanskapet. Grannarna tror ju att vi misshandlar honom, lite pinsamt...
  • Skogsöga

    En varulv är inte tillåten att para sig med en människa.
    Vi sprider oss genom vätska.
    Hoppas du får en rolig Måne-natt.
    Mvh
    Den Som Vet

  • Varulven

    Hej! Jag är faktiskt också varulv men en annan sort jag kan förvandl mig till varg när jag vill och jag kan kontrollera mig själv jag förstår dig att det är jobbigt men en människa kan ej dejta varulvar så dumpa honom i soptunnan eller nån annan stans lol ???????? men varulvar blir typ galna att ha "sex" med människor du kan endast ha det med en människa och ingen varulv

    mvh varulven

  • AuraE

    Om detta du säger är snat så:

    Prata med hnm....varulvar är omänskligt starka så han menade säkert det inte sen kan du kolla vilken dag det va och tid för att det kunde ha varit fullmåne! Du måste helt enkelt prata med hnm men att prata med dina föräldrar ska du nog inte göra arnas tror du att du är galen!!

    Om det är lögn så:

    Sluta skriva massor av fkn bullshit det ör bara slöseri!!!!!!!!!!

  • Betty Boop
    AuraE skrev 2018-01-04 19:39:42 följande:

    Om detta du säger är snat så:

    Prata med hnm....varulvar är omänskligt starka så han menade säkert det inte sen kan du kolla vilken dag det va och tid för att det kunde ha varit fullmåne! Du måste helt enkelt prata med hnm men att prata med dina föräldrar ska du nog inte göra arnas tror du att du är galen!!

    Om det är lögn så:

    Sluta skriva massor av fkn bullshit det ör bara slöseri!!!!!!!!!!


    Det är mer slöseri att svara i en tråd som är 6 år gammal!
Svar på tråden Jag dejtar en varulv och har nu fått ett problem!