• Anonym (Birthday girl)

    Vad är det sämsta du fått i present?

    Jag fyllde år i måndags. Min sambo gav mig en frikkin rakhyvel i födelsedagspresent! Å det var allt. Grät mig till sömns den natten. Ingen romantisk gest eller nått!

    Vad är det sämsta du fått i present?

  • Svar på tråden Vad är det sämsta du fått i present?
  • Fia 28

    Kommer faktiskt inte på nån dålig present jag fått, men jag sätter heller inte så stor vikt på presenter.

  • Anonym (xD)

    En kortlek var nog det absolut sämsta jag har fått!

  • sextiotalist

    sk sexiga underkläder av mitt ex, jag avskydde dessa presenter, hade hellre varit utan. Men jag har aldrig varit så noga med att få presenter, det har varit roligt, men jag har nog som vuxen aldrig gråtit av besvikelse över en present.

  • Anonym

    Stöldgods av ett ex som sysslade med inte så lagliga saker. Jag var otacksam som vägrade ta emot detta enligt honom.

  • Almis11

    Sluta gråt och säg till honom! Allt beror på hur man är som personer och par. Det sägs att män är värdelösa på presenter ju. Men jag har en pojkvän som köper allt från kexchoklad till shoppingkort, han träffar inte alltid rätt vad man vill ha men jag är tacksam för det jag får för 8/10 gånger är det rätt. 

    Jag är lika generös tillbaka. Dock är det inte bara vid födelsedagar, vi har det mer som "oj jag gick i affären och hittade denna till dig"

    Om ni aldrig annars köper presenter till varandra och du inte talar om vad du gillar så blir det lite svårt.
     

  • SupersurasunkSara

    En fråga bara, menade han det som en pik? Eller är han bara allmänt usel på att hitta presenter och har sett nån reklam om just denna rakhyvel som påstår att den är Guds gåva till kvinnorna eller nåt?

  • Ankmor

    En smörgåstoaster. Min (då) pojkvän (nu) sambo hade ingen fantasi och gick in på Domus av alla ställen, han var hungrig och såg en "toasmaster" = Voilá! Hon får en toaster, då kan jag få varma mackor till frukost!

    Alltså, han tänkte på sig själv och vad han ville ha + att jag precis flyttat hemifrån och behövde saker till köket...  Obestämd

    Jag behöver väl inte säga att jag blev ganska besviken  .
    Men det var 1990 och vi kastade ut den för ca 5 år sedan, så vi har haft stor glädje av den.   


    Tomt här just nu...
  • Freckels
    litenlitenliten skrev 2012-05-10 15:39:24 följande:
    En begagnad förlovningsring utav mitt ex. Jag var tydligen otacksam som inte ville ha ringen
    Hua!
  • Anonym
    Ankmor skrev 2012-05-10 15:46:33 följande:
    En smörgåstoaster. Min (då) pojkvän (nu) sambo hade ingen fantasi och gick in på Domus av alla ställen, han var hungrig och såg en "toasmaster" = Voilá! Hon får en toaster, då kan jag få varma mackor till frukost!

    Alltså, han tänkte på sig själv och vad han ville ha + att jag precis flyttat hemifrån och behövde saker till köket...  Obestämd

    Jag behöver väl inte säga att jag blev ganska besviken  .
    Men det var 1990 och vi kastade ut den för ca 5 år sedan, så vi har haft stor glädje av den.   
    hahaha! Skön kille =)
Svar på tråden Vad är det sämsta du fått i present?