• Anonym (Lesbisk)

    Vill träffa en tjej som är bi eller lesbisk.

    Hej! Cecilia heter jag och bor i Göteborg. jag är lesbisk fast jag har inte kommit ut till många bara några kompisar. jag söker nya vänner att har roligt med (helst  lesbiska). jag är super trevlig och lätt att vara med. hör av dig. :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-22 07:57
    gärna runt 18-25

  • Svar på tråden Vill träffa en tjej som är bi eller lesbisk.
  • Anonym

    samma här, men det lär ju ta tid för mig, jag har barn, man och kommer inte att skilja mig på 10 år om jag känner mig själv, han är ju min bästa vän , han förstår nog, tror han fattat, men vet inte...

  • Foxy79

    Jag har nyligen kommit fram till att jag antagligen är bi. Är i.a.f. väldigt nyfiken på att ha sex med en tjej. 

  • Anonym (ny som bi)

    har precis kommit ut om att jag är bi till min bästa kompis. (Idag) kändes så sjukt bra! är också nyfiken på att ha sex med en tjej.

  • Anonym (Lesbisk)
    Anonym (ny som bi) skrev 2012-05-23 22:15:16 följande:
    har precis kommit ut om att jag är bi till min bästa kompis. (Idag) kändes så sjukt bra! är också nyfiken på att ha sex med en tjej.
    Va bra grattis! det är också bara mina tre bästa kompisar som vet att jag är bi. Har du msn? om du vill så kan vi prata mer. 
  • Anonym (accepteras inte)

    Jag kom på runt 11 års ålder att jag var bi då jag började tycka om en tjej. Idag är jag 26 och min familj vet inte om det ännu. Hur berättade ni för er familj och hur tog dom det?
    Min familj är traditionell och ser det onormalt, vet inte alls hur dom skulle ta det men det är ju en del av mig:/

    Men jag är lyckligt gift med en underbar man, tyvärr har även han svårt att acceptera detta och vill helst inte att jag pratar om det. Dock vet mina närmsta vänner om det...

    Hur kom ni på att ni gillade samma kön? Jag blev kär i en tjejkompis men berättade det aldrig för henne...   

  • loveya

    Hej.. En tjej som också kom ut för inte länge sen vill också träffa nya kompisar lesboska ellee bi.. Har barn men är ung hoppas nån blir intreserad :) hör av er

Svar på tråden Vill träffa en tjej som är bi eller lesbisk.