• Lottiz
    Äldre 21 May 11:54
    9254 visningar
    0 svar
    0
    9254

    Får soc bete sig hur som helst??

    Hej jag behöver all hjälp jag kan få.
    Mina barn å jag ha levt i psykisk å fysisk misshandel i 14 år å så fort vi var fria så har vi haft soc som hökar över oss i 7 år. Vi ha fått massa skit hela tiden på anonyma anmälningar, soc tror en massa å gör en massa antagande men ha unga bevis på nått å nu har dom tagit min dotter start in våra bistånd. Vi har inte fått hjälp nån stans. Min dotter är total knäckt i bitar å mitt i allt nu så har hennes pappa dött å det enda dom säger är- oj det var ju inte bra. Sen pratar dom bort det dom vänder på allt jag säger till negativa saker. Sen säger dom det fins tabletter att äta, dom säger du måste ner till botten för att ta dig upp igen, dom säger att det är lättare att gå på sånna som mig än att ta tag i större problem som andra har för det är för mycket jobb. Dom säger att jag få låta mina räkningar gå vidare. Dom har bara tryckt ner oss i 7 år å satt klona i oss. Hjälp vad skall jag göra min dotter är knäckt å jag med min glada , gulliga, snälla dotter är allt utom det hon ha varit hon mår så dåligt så hon ha tappat livs glädjen.
    Mvh
    Lotta


Svar på tråden Får soc bete sig hur som helst??