• Anonym (usch)
    Äldre 22 May 13:19
    4684 visningar
    5 svar
    5
    4684

    Alektum inkasso, vilket jävla bolag säger jag bara!!!

    Har pga diverse omständigheter haft skulder hos olika inkassobolag och har nu sakta men säkert börjat betala bort dom. ALLA bolag har hittils varit trevliga och bra att ha och göra med, tillmötesgående o.s.v. MEN nu kom jag till Alektum inkasso och ursäkta språket, men viljet jävla bolag alltså!!! Otrevliga, omöjliga att ha och göra med och inte alls tillmötesgående på något sätt. Usch säger jag bara, kändes som att dom sparkar på någon som redan ligger. Mådde så dåligt efter samtalet därifrån.

    Är det något speciellt med detta bolag? Är dom såhär mot alla?

  • Svar på tråden Alektum inkasso, vilket jävla bolag säger jag bara!!!
  • Äldre 22 May 13:23
    #1

    På vilket sätt var dom otrevliga? alltså vad sades?

  • Anonym (tvärt­om)
    Äldre 22 May 13:25
    #2

    De har varit väldigt tillmötesgående och aldrig haft några problem med det bolaget

  • Anonym
    Äldre 22 May 13:31
    #3

    Har inte haft några problem med dom, trevliga och inga problem alls, inte ens när jag pga av sjukskriving och trassel med försäkringskassan inte kunde betala en månad, dom förstod och flyttade fram betalningen en månad utan åt problem alls.

  • Äldre 22 May 13:45
    #4

    Prova att ringa igen, du kom säkert fram till nån som inte har fått sig ett nyp på ett tag och lät sin sexbrist gå ut över dig, annars hade personen helt enkelt sovit illa senaste tiden...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (aldri­g)
    Äldre 24 May 10:10
    #5

    Jag har tyvärr pga strulig ekonomi också behövt ha mycket med många inkassobolag att göra och jag tycker Alektum är utmärkta! De är verkligen tillmötesgående och hjälpsamma om man beskriver vad det är man har svårt med och VARFÖR man hamnat hos dem överhuvudtaget., men man måste vara lite ödmjuk. De gör sitt jobb och du har inte skött dig eftersom du hamnat där.

Svar på tråden Alektum inkasso, vilket jävla bolag säger jag bara!!!