• TeamCa­z
    Äldre 26 Feb 14:09
    14756 visningar
    30 svar
    30
    14756

    Corexin och Life Detox

    över 1000-lappen?

    Kanske ingen som läser denna tråden längre men jag läste igenom allt på sidan o det stod inget om 1000-lappen? nu blir jag super-nervös för jag beställde den för 35kr :-S Oh my gooood!!!!


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • TeamCa­z
    Äldre 26 Feb 14:10
    #5

    men gud, nu såg jag :-S
    Det står ju inget nummer till dom?
    hur sjutton ska jag få fatt i dom o avbeställa detta?


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • TeamCa­z
    Äldre 1 Mar 06:56
    #8
    Vill Ha Liten 83 skrev 2013-02-28 10:46:44 följande:
    Ringde konsumenteuropa.se och förklarade. Hon sa att jag skulle skicka tillbaka provpaketet, helst med rekommenderat brev så man kan följa. Maila företaget och skriv tydligt att du vill använda dig av ångerrätten eftersom det inte gått 14 dagar. Kräva tillbaka pengarna och behålla kopior på alla mail/brev du skickat och fått. Eftersom jag spärrade mitt kort så kan ju inga pengar dras så dom kommer nog skicka en faktura. Ifall det skulle bli ett ärende till inkasso så kan du styrka med dina kopior att du skickat tillbaka produkten och avsagt dig flera produkter och så då har du ingen skyldighet att betala fakturan =du får ingen anmärkning för obetald faktura. Hoppas verkligen detta stämmer nu, nu får jag göra allt detta och hålla tummarna. Har förresten fått svar från båda ställena produkterna kom ifrån och det går inte att ångra sitt köp/medlemskap om det gått mer än 14 dagar. för mig har det gått 1 dag! Är förbannad och hoppas jag slipper denna skiten snart!!

    spärra kortet var en bra idé.Kanske borde göra det. Jag mailade dom med och fick tillbaka ett mail på engelska att mitt medlemskap sägs upp den elfte mars! Men att jag måste betala den första räkningen på 1300-nånting! Jag har inte sagt något till min sambo för han kommer ju flyga i taket. Vad sjutton ska jag säga om att jag spärrat kortet? Herregud, vilka lurendrejare! Men jag ska nog göra som du! Men bara inte inkasso kräver dom pengarna, för då blir det till slut ännu mer pengar! Suck vad jobbigt det blev. Sovit jätte-oroligt de här nätterna.
    Jag Älskar Min Fina Familj
  • TeamCa­z
    Äldre 8 Mar 08:00
    #10

    Låter som en klok ide. Vad sa du när du anmälde dom? Mitt kort är späreat o banken sa att dom inte var kloka. Kan inget annat än hålla med. Dom har skickat en vara o den har jag skickat tillbaka, sen har jag skickat mailtill dom att jag har rätt att ångra mig. Har inte fått svar från dom. Berättade för min sambo som bara skakade på huvydet o sa att han hoppades att jag lärt mug nåt oooohja, aldrig mer beställa geejer så från nätet. Haha.


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • TeamCa­z
    Äldre 8 Mar 08:02
    #11

    Oj vad jag stavar illa :-|


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • TeamCa­z
    Äldre 26 Mar 07:28
    #14

    Jag har gjort en anmälan o dom har tagit emot det. Fick i svaret att dom satt ut en varning för bla. corexin. Så jag hoppas inte det blir något mer, företaget skickade ett mail till mig skrivet på engelska att dom inte kunde dra pengarna (spärrade kortet) aå jag skulle kontakta dom så fort som möjligt för en lösning (!!) bah!! För jag har ju inte skickat mail till dom ett antal ggr om att jag inte ville ha varan. Dumma människor det finns..
    Men nu får vi hoppas på att jag slipper dom.

    hur går det för er andra? Har ni hört något mer?


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • TeamCa­z
    Äldre 28 Mar 07:34
    #17

    Vad skönt o höra att det går åt rätt håll för er
    Jag har heller inte hört något mer efter det sista mailet dom skickade - att jag skulle kontakta dom omgående.
    Det där med provpaketet - att jag inte tänkte så långt. Jag har ju med betalat för frakten (35kr) så jag skulle nog behållit det. Jaja, dom kan få behålla dom 35kronorna om dom lämnar mig i fred.
    Skulle dom höra av sig igen så skriver att jag har gjort en anmälan o kommer bestrida deras fakturor.
    Usch för dom...


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • TeamCa­z
    Äldre 5 May 14:09
    #20

    Glöm inte spärra ditt bankomatkort innan dom hinner dra dina pengar..
    Jag har mailat support@health-c-p.com men man får ett automail tillbaka. Helt sjukt.


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • TeamCa­z
    Äldre 5 May 18:46
    #22

    Om du skickar tillbaka paketet o mailar dom att du inte vill ha det så begär inte inkasso pengar om det skulle gå vidare. Minns inte adressen men har för mig att det står på paketet. Du kan även göra en anmälan till konsumentverket. Tror till o med att dom lagt ut en varning om detta företaget. Jag gjorde en anmälan.


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • TeamCa­z
    Äldre 10 May 08:34
    #25

    Det inlägget kommer jag inte ens kommentera mer än att alla kan ju göra misstag! Eller du har aldrig gjort något?


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • TeamCa­z
    Äldre 10 May 13:28
    #27

    Jag öppnade inget, utan skrev returadressen o strök min adress


    Jag Älskar Min Fina Familj
Svar på tråden Corexin och Life Detox