• Anonym (Köpa)

    Köpa kondom? Pinsamt?

    Är det bara jag som tycker det är himla pinsamt att gå och köpa kondomer på apoteket eller nån annanstans?

    Man går runt i butiken två varv, sen kommer nån i butiken o frågar om man behöver hjälp med något. Hur många säger jooo jag ska ha kondomer.. Nej, man säger att man bara tittar och så snabbt så tar man ett paket och står i kön till kassan och hoppas ingen ser och man försöker gömma under nån annan produkt.

    Detta känner jag fast jag är 31 år.

  • Svar på tråden Köpa kondom? Pinsamt?
  • Anonym (ica)

    köpte på Ica Maxi sist, självscannar dessutom så det är ingen som ser vad man handlar ...  dom är dessutom ganska billiga på dom vanliga kondomerna..

  • SilverEmma

    Tycker inte alls att det är pinsamt. Har t om frågat om råd när jag precis slutat med p-piller och inte använt kondom på många år. Det är väldigt vanligt att vuxna har sex, så jag bryr mig inte.


    Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • MickyMeat

    Tycker inte att det är pinsamt!

    Ännu mer pinsamt skulle det vara att bli med fler ungar fast man inte vill ha det. Och hundra gånger jobbigare. Puh, orkar inte ens tänka den tanken...brrrr...=)

  • Parcae

    Nej, det tycker jag inte att det är. Är typ samma sak som att köpa toapapper och mensskydd, nåt som alla behöver. De flesta av oss har mens, bajsar och har sex. Inte nödvändigtvis samtidigt då

  • Anonym

    Det där med självscanning är ju ett bra tips eller köpa på nätet om man tycker det är pinsamt!

  • Som snö

    Ja. Det är riktigt jobbigt. Fy! Fast det är nästan ännu värre när den ska på.
    Nä, sex överlag är så himla pinsamt att det är bäst att bara ha med sig själv. Då slipper man dessutom köpa kondomer!

Svar på tråden Köpa kondom? Pinsamt?