• Vix

    Transfer via www.resort-hoppa.se???

    Hej.
    Undrar om någon har bokat sin tansfer via http://www.resort-hoppa.se Hittade bra pris hos dem men kan så här efteråt känna att jag kanske var lite för snabb med att boka
    Vi ska åka till Mallorca och ta oss ifrån flygplatsen till Alcudia. Blev lite nyfiken och googlade på reviwes ang det här bolaget och det känns som antingen har det varit katastrof eller så har det varit kanon. 

    Hoppas på lite utvärdering här så man kan stilla en orolig mage  


    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus¸ Filip & Irma ♡ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Transfer via www.resort-hoppa.se???
  • sjuttiofyran

    Vi har hyrt taxi via dem för några år sedan från flygplatsen till Alcudia. Allt var smidigt. Vi hade även bokat bilbarnstolar. (Dock fanns det bara framåtvända.) Det var inga problem för oss alls.

  • Vix

    Tack.

    Vi är nu tillbaka och det gick jättebra. Vi bokade med buss och betalade 500kr tur och retur med 2 vuxna, 2 barn och  1 bebis. Supersmidigt och bra :) 


    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus¸ Filip & Irma ♡ ¸.?°´¯)
  • Kalliopa

    Va bra att du skrev hur det gick! Även om det var förra sommaren känns skönt att veta att det gick bra. Jag bokade precis samma resa och kom på efteråt att jag kanske borde kollat recensioner först...
    (Vi har testat shuttledirect.com innan och var jättenöjda men den här gången blev vi rekommenderade resorthoppa.se av hotellet) 

  • Akbuk494963

    Sämsta tänkbara företag,åkt innan två gånger var rätt dålig men nu ingen har plockad oss o pengarna är borta

Svar på tråden Transfer via www.resort-hoppa.se???