• Anonym (nyfiken)

    Stora bröst+liten röv eller stor röv+små bröst

    Vad föredrar ni på en kvinna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-31 13:35
    Lägg gärna in bilder på vad ni tycker är snyggast!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stora bröst+liten röv eller stor röv+små bröst
  • målar havet blått
    Anonym (...) skrev 2012-06-05 11:04:46 följande:
    Ne för stor rumpa är inte snyggt. Rumpan ska vara lagom, inte platt och inte för stor. utan en lätt rundning :).. Brösten får gärna vara större. Visst bröst blir en dag hängande men kvittar om du har mindre eller stora kommer dem en dag hänga.  Vi alla åldras ju. . Men med ett par större bröst kan man gosa in sig i och använda som en skön mjuk kudde :P. 
    HahHA va gullit,come to mama.Tungan ute(Nä, jag har inte stora,helt normala såg jag i tråden högre upp)
    Toto, i dont think were in Kansas anymore..
  • sthlmsman77
    målar havet blått skrev 2012-06-05 11:36:04 följande:
    HahHA va gullit,come to mama.Tungan ute(Nä, jag har inte stora,helt normala såg jag i tråden högre upp)
  • Philipsson
    Anonym (tjej28) skrev 2012-06-05 11:26:07 följande:
    fast där kan jag faktiskt hålla med dig, benrangel tjejer som bara har en nippels och inget mer, det är inte jätte snyggt. Var går gränsen för små bröst?

    jag har en välsvarvad kropp, jag har former på de rätta ställena, mindre toppiga bröst, men ingen jätterumpa... det finns att ta i, men inte "överdrivet" stor...  en riktigt snygg rumpa helt enkelt hahahha
    Det är väl bra att du är nöjd med din kropp. Fast risken är såklart att...ja, att om jag skulle beskriva min favoritkropp bland män, att jag skulle beskriva just min egen.
  • Anonym (tjej28)
    Philipsson skrev 2012-06-05 15:10:16 följande:
    Det är väl bra att du är nöjd med din kropp. Fast risken är såklart att...ja, att om jag skulle beskriva min favoritkropp bland män, att jag skulle beskriva just min egen.

    och den är?
  • Anonym (Ex-Hunk)

    Jag tror att killar som gillar tjejer med små rumpor är  semi-homosexuella.  Tacka vet jag stor härliga vackra kvinnostjärtar för en riktig heterokarl!

    tyvärr leder big-tits-laget omröstningen f n. 

  • Philipsson
    Anonym (tjej28) skrev 2012-06-05 18:13:10 följande:
    och den är?
    Breda axlar, 34 tum runt midjan, muskliga armar, kraftiga ben; 181 cm-87kg. Hade jag vägt 82 vore jag i toppform! :)
  • målar havet blått
    Anonym (Ex-Hunk) skrev 2012-06-07 12:37:42 följande:
    Jag tror att killar som gillar tjejer med små rumpor är  semi-homosexuella.  Tacka vet jag stor härliga vackra kvinnostjärtar för en riktig heterokarl!

    tyvärr leder big-tits-laget omröstningen f n. 
    Men va!  Varför tror du att homosexuella gillar små rumpor?? Varför isåfall?  VA fan är  "semi"homosexuell för nåt? Va!
    Toto, i dont think were in Kansas anymore..
  • Frankk
    Philipsson skrev 2012-06-05 15:10:16 följande:
    Det är väl bra att du är nöjd med din kropp. Fast risken är såklart att...ja, att om jag skulle beskriva min favoritkropp bland män, att jag skulle beskriva just min egen.
    Ja visst är det så. Enkelt och klokt. Jag har också den kroppen som jag vet kvinnorna föredrar. Något annat skulle jag ju kunna bli kränkt av.
  • Psychonaut1974

    jag vill ha BÅDE SMÅ bröst och LITEN röv, alt normalstor...inget fläskarsel, inga megabomber.....små slanka A-kupor är min grej....eller mindre än så, fast då får man väl gå ner i åldrarna haha

  • Bedhead

    Vad gäller smala vs kurviga kvinnor har jag märkt att smala brudar (som jag kan vara avundsjuk på ibland) faktiskt ser fördjävliga ut utan kläder.


    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
Svar på tråden Stora bröst+liten röv eller stor röv+små bröst