• Christine1983

    Testpilot

    Hej.. Behöver ni några testpersoner för era kläder så är vi jätte intresserade. Jag har en dotter på 3 månader och en dotter som blir 2 år i juli 2012. Hoppas vi hörs =)

  • Svar på tråden Testpilot
  • Lotta Kvarnung
    Christine1983 skrev 2012-06-01 07:42:16 följande:
    Hej.. Behöver ni några testpersoner för era kläder så är vi jätte intresserade. Jag har en dotter på 3 månader och en dotter som blir 2 år i juli 2012. Hoppas vi hörs =)
    Hej Christine,

    Just nu har vi ingen testpanel men det kan hända att vi kommer att ha en ny panel till hösten. Håll utkik här i Forumet :)

    Ha det så fint!

    // Lotta*
  • Pippi Långstrump

    Besviken fick hem 20 procentslappen om rabatt på barnavd. Tänkte köpa gungatolen. Men den var försenad enligt personalen i Göteborg :(

  • Johnsson

    Hej!

    Behöver ni testpiloter så är jag jätteintresserad!! Har en dotter på 6 år & en pojke på 3 år :) 

  • Mirkamu

    Jag har en pojke och en flicka med strl. 110/116 0ch en pojke och en flicka med strl. 122/128 Blir gärna testpilot

  • KaosetsGudinna

    Två aktiva pojkar finns här, storlek 98 och 128! Ställer gärna upp som testpilot!

  • petray80

    Är också väldigt intresserad :) har tre barn på 1 år, 6 år och 9 år. Alla tre älskar att vara ute i naturen och är även fjällbarn så vi har ett stort behov av bra utekläder!!

  • Sarro

    Även jag är väldigt intresserad av att bli en testperson. Har en liten tjej Med storlek 86 och en grabb med storlek 98/104 :) båda barnen men speciellt grabben är jätte aktiv och älskar att vara ute. Då vill man ju att inget häldre än att barnen får springa i bra utekläder :)

  • Mrs G

    Vill gärna var med och påverka så att utekläderna verkligen håller vad de lovar. Är trött på blöta, kalla händer, fötter och frusna barn som efter lek i regn är blöta in på trosorna. Min 5 åring har storlek 110-116.

  • Dij3
    Hejsan !

    Jag är också jätte intresserad av testpilot. Har en dotter på 7 månader. Brors son 8 månader och dottern 4 år . Har dock massa bilder.
  • Armbro

    Jag är också intresserad av att vara testpilot, har tvillingtjejer på 9 snart 10månader och bor i Västerbotten. :)

Svar på tråden Testpilot