• Anonym (Brief boy)

    Badkläder gör mig otroligt kåt!!!

    Hej, ja som rubriken lyder så blir jag enormt upphetsad av badkläder. Allra mest är det badbyxor av typen brief. Jag motions simmar ett par gånger i veckan och jag längtar varje gång på att få ta på mig mina badbyxor. Gärna ska dom helst vara vita och ganska genomskinliga också. Jag tycker om att visa upp mig, både i badhuset och på stranden. Jag väljer olika färger beroende på hur anonym jag vill vara. Jag är inte homosexuell utan har sambo sedan 8 år tillbaka. I början tyckte hon att mitt val av badkläder var lite märkligt då det oftast bara är jag som vill ta på mig vanliga badbyxor men jag skulle aldrig välja något annat. Jag tycker att baddräkter och minimala bikinis är sexigt också samtidigt som jag blir lite avundsjuk för att ni kvinnor har så många tighta alternativ att välja på. Jag vill att mina badkläder skall vara praktiska och torka snabbt. Just därför är badshorts inget för mig. Jag är inget pervo och jag behärskar mig när jag badar alternativt simmar. Jag studerar heller inte andra när jag är på ett badhus eller på stranden. Det är när folk tittar på just mig som det spritter till. När jag kommer hem så blir det antingen ett 30 sekunders runk med långa, varma sprut eller till sängs med min sambo med en rejält fylld mus. Minns en gång på ett friluftsbad, då två tjejer skrattade öppet och pekade mot mig och mina badbyxor. Förnedrings känslan borde komma men på vägen hem, i bilen kände jag hur kuken blev hårdare och hårdare. Gissa vad som hände när jag kom hem? 
    Jag är nog ganska ensam om detta? Men det är så underbart att få leva ut och det gör mig totalt tillfredsställd.
    Bör nämna också att min kropp är i bra trim, vältränad mage samt att jag har en gyllenbrun solbränd hud. 

  • Svar på tråden Badkläder gör mig otroligt kåt!!!
  • Anonym

    Om nån kom med halvt genomskinliga badbyxor skulle jag undra om personen var knäpp, inte fan vill man se nåns kön genom kläderna. Jag köpte en baddräkt en gång och upptäckte till min fasa att den blev genomskinlig i vattnet, jättepinsamt att brösten syntes! Lämnade tillbaka den och var tvungen att ta en annan färg. Är väl inget konstigt att tända på uppmärksamheten men jag skulle bli rätt störd om jag bevittnade någons kuk helt ofrivilligt.

  • Anonym

    Jag brukar ofta ha stånd på stranden eller badhuset, gärna då det är söta flickor nära....

  • Anonym

    Jag blir väldigt kåt av att frun har sexiga badkläder på sig. Kommer med glädje ihåg när hon solade topples. Men nu för tiden har vi barn och hon är inte lika excentrisk vid badstranden. Men jag fantiserar ibland om att hon har en genomskinlig bikini......

  • kasper60

    Hej!
    Själv köpte jag en vit genomskinlig bikini till min fru. Hon har själv ingen vetskap om det så det stör henne inte. Man kan se bröstvårtorna genom tyget och hennes rakade sträng på musen. Tyget följer fint hennes blygläppar. Så härligt att se henne komma upp ur vattnet när tyget är blött som sitter tight mot huden då ser hon näst intill naken ut och allt är blottat. Så många beundrande blickar hon får att männen flyttar sina filtar närmare henne på stranden. Inte ont anande ligger hon där och hennes man mysr.

Svar på tråden Badkläder gör mig otroligt kåt!!!