• FruStolpe

    KILLAR/MÄN hallå! Vad är det bästa ni fått i present?

    Min man fyller 30 och jag har inte en aning om vad jag ska fixa för gåva åt honom. Vi kommer att åka till Hong kong hela familjen och några släktingar/vänner så nån resa funkar inte. (Han kan ju inte va ledig hela tiden ) Och eftersom vi sparar nu för att kunna göra så mycket som möjligt i hong kong får det ju gärna vara nåt som inte kostar en förmögenhet.
    Hjälp mig nu...vad ska jag hitta på?!?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-03 18:08
    ..och om inga män finns här så får gärna fruar/sambon/flickvänner svara för dem.

  • Svar på tråden KILLAR/MÄN hallå! Vad är det bästa ni fått i present?
  • FruStolpe

    ..och om inga män finns här så får gärna fruar/sambon/flickvänner svara för dem.

  • Snorkfröken83

    *favoritar*

    Har samma problem jag också. Ett födesledagbarn den 21 juni och jag har iiingen aning om vad jag ska köpa/tipsa folk om då de frågar. Han fyller också 30år.


    ~*Felicia~*~18.04.2010*~ Skrutt~* ~BF 05.10.12*~
  • krippa

    Beror ju ganska mycket på vad mannen i fråga har för intressen.....
    Jag köpte en hylsnyckelsats men både 1/2 tum, 1/4 tum och bits av olika sort.Personligen tyckte jag att det var jättetråkigt men han blev superglad!

  • Iryelle

    Hmm... en av mina bästa presenter var nog en dyrare ratt med till bilspelen (datorspel). Han blev också glad nu sist då han fick ett litet rivjärn, små minigrytor från creuset (eller vad märket heter). Men så gillar han datorspel och matlagning. :)

    Upplevelser? Tex gräva med grävskopa, åka luftballong, vinprovning. Gillar han vin så kan man kombinera vinprovning med att ge några fina flaskor som öppnas om 3, 5, 10 år. Fotbollsbiljetter, show och fin middag, tatuering, tårtkurs, golfklubba, äppelträd...

  • Indiansommar

    Nu var jag lite snabb... Senast han fyllde år fick han en whiskyprvar helg. Whisky provning, hotell och middag med goda vänner också mycket uppskattat.

  • FruStolpe

    Tack för era svar.
    Grävskopa har han kört sen lite, och vin, ja alkohol kan man i princip säga att han aldrig dricker. En öl i bastun tar han ibland, sport är heller inte för honom. (Gud vad trist han låter nu. )
    Men hittade en gammal tråd här från 2010 där en tjej tipsade om mordvandring i Stockholm. Det lät spännande och kunde vara rätt för oss/honom. Men vi åker ju på resan då han fyller men kanske man kunde spara denna resa över till Sverige med mordvandringen till sensommarn/hösten.
    Hmm...får fundera vidare ännu.
    Fortsätt gärna tipsa..

  • Iryelle
    FruStolpe skrev 2012-06-05 10:05:13 följande:
    Tack för era svar.

    Grävskopa har han kört sen lite, och vin, ja alkohol kan man i princip säga att han aldrig dricker. En öl i bastun tar han ibland, sport är heller inte för honom. (Gud vad trist han låter nu. )

    Men hittade en gammal tråd här från 2010 där en tjej tipsade om mordvandring i Stockholm. Det lät spännande och kunde vara rätt för oss/honom. Men vi åker ju på resan då han fyller men kanske man kunde spara denna resa över till Sverige med mordvandringen till sensommarn/hösten.

    Hmm...får fundera vidare ännu.

    Fortsätt gärna tipsa..

    Har du hittat en som inte vill titta på sport eller dricka alkohol?! Håll hårt i honom, den turen har du inte nästa gång! ;) Mordvandring lät bra.
  • riboflavin

    Sambon via ombud: Onyx flirtade till sig att få köpa en skyltdocka i genomskinlig plast med lampor i (en vacker flicka naturligtvis) som numera är vardagsrums(s)lampa som jag fick i 25-årspresent. Hunden var ju en rätt bra present den också...


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden KILLAR/MÄN hallå! Vad är det bästa ni fått i present?