Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

    Hur "vet" man om en kille är intresserad utan att behöva fråga?

    Anonym (TS) skrev 2012-06-08 02:26:34 följande:
    Jag är kär i en kille som jag träffade på en fest för två månader sedan. Vi har hade sex och så men sedan har vi träffats lite då och då oftast med någon form av ursäkt. Han säger varje gång vi ses att jag har väldigt vackra ögon och att det liksom glittrar i dem och sånt samtidigt verkar han alltid ha lite bråttom. Men han vill alltid ses ändå. Han är riktigt svår att få grepp om. Vi har inte sex när vi ses men jag brukar få stora långa kramar som hej och hejdå. Jag är för blyg för att ta steget och säger fel saker hela tiden känns det som. Detta är så svårt. hade jag trott att han var intresserad på riktigt hade jag tagit mod till mig och berättat hur jag känner men jag vågar inte. Vi kan SMSa under en hel dag men det är mest skämt och vi driver med varandra. Jag är helt förvirrad. Hur gör ni killar när ni är intresserade och ni tjejer, hur vet ni? Jag är väldigt ny med detta och har verkligen ingen aning. jag vill ha honom!

    Svaret på din fråga är "det gör man inte". Man kan gissa, hoppas och tänka tills man blir galen, men tills dess att du frågar, eller han slänger sig över dig (mer eller mindre bokstavligt) så vet du inte.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    grind skrev 2012-06-08 04:36:16 följande:
    Ett gott råd i framtiden är att inte ha sex på första kvällen. Det minskar mannens intresse för förhållande. Det finns risk för att han nu ser dig som en tillgänglig KK.

    Och vad bygger du det på? Jag är kille, och mitt intresse för framtida relation har noll och nada att göra med huruvida vi har sex på första daten eller inte.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    grind skrev 2012-06-08 05:28:00 följande:
    Vad du gör och inte gör är givetvis inte intressant. Det finns alltid undantag.

    Det har gjorts studier i ämnet och att ha sex på första eller andra dejten minskar mannens intresse för förhållande. 

    Vad är det för undersökningar då?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2012-06-08 07:58:19 följande:
    Var ni onyktra när ni fick till det första gången? Ni kanske bägge är försiktiga typer som det lossnar för med lite alhohol .. låter som ett väldigt osnyggt råd men ett glas vin eller öl kanske försätter er i en annan stämning. Egentligen tycker jag nog att du ska njuta lite av ert läge, otroligt fin fas när man är förälskad och allt är så oklart och spännande, njut!

    Smygmasochist där... jag avskyr den fasen.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
Svar på tråden Hur "vet" man om en kille är intresserad utan att behöva fråga?