• Anonym (Anonym)

    Snälla hjälp! Min tjej vill inte längre

    Hej, jag har ett problem som har blivigt så stort nu så jag inte vet vad jag skall göra längre!
    Jag 21år gammal och min tjej 23år har varit ihopa nu i snart 6år.
    Vi har bott tillsammans nu i 1år, och för två månader sen så börja alla problem. Hon vill inte ha sex längre!
    Förr hadde vi sex minst en gång om dagen.
    Men inte längre, nu har vi sex om jag har tur en gång i veckan, vilket är på tok för lite sex för mig.
    Hon säger att hon inte är sugen längre och trött på att jag tjatar om sex. Men när vi har sex så är det sjukt bra.
    Men hon har börjat bete sig konstigt och bryr sig inte om mig längre.
    Känner mig så grymt oälskad och olycklig så jag inte vet vad jag skall ta mig till längre ?
    Och när jag konfronterar henne om att hon inte verkar intresserad av mig längre får jag bara till svar - det är inget, sluta tjata! Passar det inte så är dörren där.
    Jag vet allvarligt inte längre vad jag skall göra! Jag älskar denna tjej något otroligt mycket! Men sexet är tyvärr så viktigt för mig.
    Någon som vet vad jag skall ta mig till ?

  • Svar på tråden Snälla hjälp! Min tjej vill inte längre
  • Anonym (sexhitodit)

    dra en handtralla och sluta tjata på henne.

  • LillaJag06

    Har det hänt något under denna tid?
    Hon kanske har ont?

    Det värsta du kan göra är att kräva sex, det är inte attraktivt för fem öre.

  • Anonym
    Anonym (Anonym) skrev 2012-06-10 13:26:28 följande:
    Passar det inte så är dörren där.  
    Lämna denna bitch medan du har chansen!
  • Twiist3d

    Hmm..
    Om en kvinna startar en tråd om att hon inte är sexsugen för fem öre och hon har inte haft sex med sin man på ett bra tag, så är hon en idiot och borde sära på sina ben för sin man.

    Om däremot, en man startar en tråd och "klagar" över att han inte får sex från sin kvinna så är han idioten som försöker pressa henne osv.

    Seriöst...

    TS.
    Försök att prata med henne. Fråga om det har hänt något som gör att hon inte vill ha sex.
    Kan t.ex vara för att ni har flyttat ihop? Hon känner sig "instängd" eller så?
    Nu ger jag bara förslag och säger att det inte behöver vara så!
    Prata med henne. Lugnt och inget pressat


    If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • Anonym

    Säger som de andra: Sluta tjata! Kan vara att hon har det mycket på jobbet eller i skolan just nu! Jag har också haft perioder där jag inte velat ha sex alls på någon månad pga stress, min kille har inte sagt någonting om det. Och min lust har kommit tillbaka ganska fort igen. Hade han börjat tjata hade det dröjt längre. 

    Och ni har ju ändå sex 1 gång i veckan, vilket är normalt för ett par som varit tillsammans några år. Man får komplettera med att onanera helt enkelt om man vill ha mer sex, men man kan aldrig kräva det av sin partner och tjat går helt bort!   

  • Anonym
    Twiist3d skrev 2012-06-10 14:03:19 följande:
    Hmm..
    Om en kvinna startar en tråd om att hon inte är sexsugen för fem öre och hon har inte haft sex med sin man på ett bra tag, så är hon en idiot och borde sära på sina ben för sin man.

    Om däremot, en man startar en tråd och "klagar" över att han inte får sex från sin kvinna så är han idioten som försöker pressa henne osv.

    Seriöst...

    TS.
    Försök att prata med henne. Fråga om det har hänt något som gör att hon inte vill ha sex.
    Kan t.ex vara för att ni har flyttat ihop? Hon känner sig "instängd" eller så?
    Nu ger jag bara förslag och säger att det inte behöver vara så!
    Prata med henne. Lugnt och inget pressat
    Håller med dig om det första du skriver. 

    Och sen har de faktiskt sex, 1 gång i veckan så det är inte så lite. Är man inte nöjd med den frekvensen får man komplettera med onani helt enkelt.   
  • Fartill3

    runka!
    gå på gym
    bygg din självkänsla  


    Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • Twiist3d
    Anonym skrev 2012-06-10 14:05:42 följande:
    Håller med dig om det första du skriver. 

    Och sen har de faktiskt sex, 1 gång i veckan så det är inte så lite. Är man inte nöjd med den frekvensen får man komplettera med onani helt enkelt.   
    Jo, självklart!
    Och inte ska tjejen ha sex för att bara tillfredställa hans behov, nu när hon inte har någon lust.

    Råder att försöka prata med henne en gång till. Annars.. Låt det vara. Vet också hur det är när en sambo tjatar på en om sex, då sjunker lusten ännu mer. Mitt ex var så.. Uff! Men då hade jag minskad sexlust pga att jag funderade på att lämna honom, men avvaktade ett par månader eftersom vi har barn ihop.
    If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (sexhitodit) skrev 2012-06-10 13:33:57 följande:
    dra en handtralla och sluta tjata på henne.



    Jag tjatar ju inte det äf där problemet ligger. Börjar seriöst tro att hon är otrogen ?
Svar på tråden Snälla hjälp! Min tjej vill inte längre