• Anonym

    Män! kommer naturliga tuttar alltid på första plats?

    Vad säger ni?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män! kommer naturliga tuttar alltid på första plats?
  • Anonym
    OlleSQ skrev 2012-06-11 12:40:46 följande:
    Röstade på det första även om jag är en assman. För även om det är röven som jag går igång på så skulle det gå över jäkligt fort om det visade sig vara fejk på andra sidan.
    Varför är just fejk avtändande? Skulle va kul om nån kunde beskriva det, vad det är som avgör
  • Anonym

    En bra kirurg och en klok kvinna gör sina bröst fina och naturliga istället för att göra dem "porriga". Porrlooken går bort, men opererade är ju mycket finare än hängiga tomma. (taxöron).

  • Anonym

    Opererade bröst är ju snyggare än naturliga, det går ju inte att komma ifrån - det är ju därför man opererar dom.

    Att hävda annat är ju samma sak som att säga att det är snyggare om man inte klipper håret t.ex, eller inte rakar sig osv.

    När man väl har dem i handen är det kanske en annan sak. Hade en tjej en gång vars implantat aldrig verkade ha mjuknat ordentligt för hennes var verkligen som två plastbollar, inte alls kul. Däremot var hon förstås skitsnygg i bikini :)

  • Anonym
    Furstinna skrev 2012-06-24 10:43:17 följande:
    Jag undrar hur många män som faktiskt skulle känna skillnad. Med dagen kirurgi och på en seriös klinik så blir brösten precis som naturliga. Ingen av de killar som känt på mina bröst har märkt att jag opererat dem.
    Jag hittade förut en länk till ett test, där man utifrån bilder skulle avgöra vilka tuttar som var äkta och vilka som var fejk. Det var inte svårt.
    Jag tror dig dock att det i en del fall är möjligt att göra bröst som är mycket svåra att skilja från äkta, men då rör det sig nog om sådana bröst som jag ändå inte är så jätteförtjust i. Min poäng är att när bröst blir större ska de också hänga mer, men ett snyggt häng verkar inte kirurgerna kunna åstadkomma med implantat. Det kanske är möjligt med fettinjektioner.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-24 02:41:38 följande:
    Opererade bröst är ju snyggare än naturliga, det går ju inte att komma ifrån - det är ju därför man opererar dom.

    Att hävda annat är ju samma sak som att säga att det är snyggare om man inte klipper håret t.ex, eller inte rakar sig osv.

    När man väl har dem i handen är det kanske en annan sak. Hade en tjej en gång vars implantat aldrig verkade ha mjuknat ordentligt för hennes var verkligen som två plastbollar, inte alls kul. Däremot var hon förstås skitsnygg i bikini :)
    Kan ju vara så att man som kille inte vill ha en tjej som är så fixerad att hon skaffar tuttar i plast??? Jag skulle ALDRIG vilja ha en kille som skulle vara så fixerad vid sitt utseende och ha så dålig självkänsla att han opererade in plast i kroppen för att han tror att han blir snygg.
  • Anonym
    kexkille skrev 2012-06-24 12:11:26 följande:
    Bröst som bröst...
    Skiter fullständigt i om de är naturliga eller fejk så länge man har tillgång till dom!!
    ´Desperat??? Då kan du ju skaffa egna med???
  • Anonym

    Helt övertygad om att ca 90 % av de som svarat att naturligt alltid är bäst är kvinnor som väljer vara anonyma och låtsas vara män. Se på porrindustrin. VAR är alla kvinnor med naturliga hängbröst nånstans om de nu uppskattas så mycket av herrarna??

  • Anonym
    Furstinna skrev 2012-06-24 10:43:17 följande:
    Jag undrar hur många män som faktiskt skulle känna skillnad. Med dagen kirurgi och på en seriös klinik så blir brösten precis som naturliga. Ingen av de killar som känt på mina bröst har märkt att jag opererat dem.
    Jag kan säga att de män som känt på mina bröst frågat om de varit opererade (om jag inte berättat innan, vilket jag brukar). Tittar man bara på dem så kan de gå för äkta men känslan är inte som naturliga.
    Nu har jag inte några stora implantat utan lagom som passar till min kropp, C-kupa. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-24 17:23:55 följande:
    Helt övertygad om att ca 90 % av de som svarat att naturligt alltid är bäst är kvinnor som väljer vara anonyma och låtsas vara män. Se på porrindustrin. VAR är alla kvinnor med naturliga hängbröst nånstans om de nu uppskattas så mycket av herrarna??
    alldeles riktigt..
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-24 14:02:20 följande:
    Kan ju vara så att man som kille inte vill ha en tjej som är så fixerad att hon skaffar tuttar i plast??? Jag skulle ALDRIG vilja ha en kille som skulle vara så fixerad vid sitt utseende och ha så dålig självkänsla att han opererade in plast i kroppen för att han tror att han blir snygg.
    Fast han skiter väl i vad du tycker, hoppas jag. Han gör väl det för att han själv tycker det är snyggt??
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-24 17:23:55 följande:
    Helt övertygad om att ca 90 % av de som svarat att naturligt alltid är bäst är kvinnor som väljer vara anonyma och låtsas vara män. Se på porrindustrin. VAR är alla kvinnor med naturliga hängbröst nånstans om de nu uppskattas så mycket av herrarna??
    Du blandar ihop fiktion med verklighet. Jag som tjej kan tycka att killar med stora muskler är snyggast, men då på bild. I verkligheten vill jag ha en smalare typ av kille och är inte alls intresserad av att dela mitt liv med en kille som jämt är på gymmet. Opererade bröst kan vara snygga att se på, men en del tycker antagligen att det räcker att se dom på bild och gillar nåt annat där hemma.
  • Anonym
    Furstinna skrev 2012-06-25 07:48:27 följande:
    Anonym: inte tillräckligt bra klinik kanske?
    Vet inte om det var mig det där var till.
    Men jag har valt en bra klinik och jag är jättenöjd med mina bröst. Men jag hade så små innan att jag inte hade/har så värst mycket egen bröstvävnad, så därför är det inte helt enkelt att kunna dölja ett par implantat, helt. Om man bara tittar ser de naturliga ut.
  • Anonym

    Jag föredrar alltid naturliga, men röstade inte då jag är kvinna. Har ammat i sammanlagt 3 år och brösten är mindre och hängigare än innan, men vackra ändå. Min man föredrar också naturliga. Skulle resten av det manliga släktet föredra silikon, skulle det inte bekomma mig alls. Skiter i vad "män" tycker, jag bryr mig bara om vad min man tycker!

  • Anonym

    Nej silicon kommer alltid först, för att det är sexigt med just opererade bröst.

    Exet hatade när vi var hos hennes väninna, en granne och som på sommaren visade sig i bikini och jag föreslog en 3-kant för att hon var så sexig. Blev inte väl mottaget och fick en utskällning för att hon visste att jag runkade på muggen när vi var hos henne.

    Sa bara att det är väl bättre än att jag knullar henne och fantiserar om hennes vän....

    Har ens flickvän väninnor som har inplantat gör hon klokt i att önska sig det i present snart nog....

  • Anonym

    I en värld där alla naturliga tuttar är fina - javisst.
    Men tomma skinnpåsar, tefatsstora vårtgårdar, strutformade bröst etc är verkligen inte fina, hur mycket man än vrider och vänder på det.
    Jag har sett många fula fejkbröst, men även en hel del fina och smakfullt gjorda. I de fallen är de helt klart upphetsande att se och ta på.

  • Anonym

    hur kan ni veta att ni hellre känner på "riktiga" tuttar?
    Har ni klämt på silikonbröst nångång?
    Mina känns då inget annorluna än vanliga

  • Anonym
    Anonym (Alt 1) skrev 2012-06-28 19:01:47 följande:
    Jo, de brukar göra det. Men det är klart, har man investerat tiotusentals kronor i en operation så gäller det att försvara den med näbbar och klor. Kan inte vara kul då att höra att en del män skulle dissa dem just för att de gjort det...
    Skulle en man dissa mig för mina bröst då är han heller inget att ha & han är heller inte intresserad av mig som person
  • Anonym

    Inte träffat en enda silikonbrud som inte har självkänslaproblem eller ett enormt bekräftelsebehov.

    Kan inte tänka mig att det är vackert den dagen hon tar ut dom och huden hänger likt lösa påsar. Nya inlägg känns inte heller som ett alternativ. Inte fint med två runda bollar på en kropp där allt annat börjat hänga. Ser inte naturligt ut. Se på henne som vann big brother t.ex, donatella versace eller liknande.

    Nej, jag vill ha en kvinna som tänker längre än näsan räcker. Då går silikonbrudar helt enkelt bort. 

  • Anonym

    Självfallet tycker alla män det är trevligare med silikonbröst, vad är egentligen frågeställningen?
    Ungefär som att fråga om alla män runkar.

    De som nekar får antagligen aldrig uppleva det och därför tvingat sig själva att inte gilla runkning eller silikonbröst.

     

Svar på tråden Män! kommer naturliga tuttar alltid på första plats?