• Anonym (Gravid)

    Är en gravid kvinna sexig??? vill knulla hela tiden

    Jag är gravid och har en såååån sexlust.. Skulle kunna knulla flera gånger per dag... 

    Är en gravid kvinna sexig,eller motbjudande... ?

    Min sambo säger kåtmamma till mig.... Älskar när han sprutar mig i ansiktet...

    Jag funderar på att hitta en man till att knulla med nu under grav!!!!         

  • Svar på tråden Är en gravid kvinna sexig??? vill knulla hela tiden
  • Anonym (Typiskt internet)

    Typiskt internettroll. Mera troligt är det "Manne 57" från Motala som vill dregla lite på svaren....

  • Anonym

    Tror faktiskt INTE detta är ett troll då jag också varit en av de som varit enormt kåt under hela min graviditet. Nu har jag bara några dagar kvar och tyvärr går de flesta ställningar inte alls. :( Men lusten finns där och är typ tio ggr starkare än vanligt.

  • Anonym

    Hahaha jag känner precis igen det där, har aldrig varit så på som under en del av graviditeten.

  • Anonym (Anonym#2)

    Enda ggn jag INTE var så "på" var runt v. 37-38 när jag blev deppig av någon anledning, men så fort det gick bort blev jag på igen.

  • Anonym (Gravid)

    Vad ska man göra då??? Kan ju inte flyga på gubben flera gånger per dag??? Flört

  • Vildhussen77
    Anonym (Gravid) skrev 2012-06-13 16:51:32 följande:
    Jag är gravid och har en såååån sexlust.. Skulle kunna knulla flera gånger per dag...  Är en gravid kvinna sexig,eller motbjudande... ? Min sambo säger kåtmamma till mig.... Älskar när han sprutar mig i ansiktet... Jag funderar på att hitta en man till att knulla med nu under grav!!!!         

    Jag tycker det är otroligt sexigt... Hör gärna av dig!! ;)
  • KatjaKinky

    Är kåt av mig men gravid är jag helt omöjligt kåt. Förstår dig. Sätt in en annons på någon bra sajt och förankra det med din man först. Är ju lite synd om du står där "själv" när det är över...

  • CygnusX1
    KatjaKinky skrev 2012-06-13 22:54:10 följande:
    Är kåt av mig men gravid är jag helt omöjligt kåt. Förstår dig. Sätt in en annons på någon bra sajt och förankra det med din man först. Är ju lite synd om du står där "själv" när det är över...
    Min fru kunde också vara kåt under graviditeten, men det där kan säkert variera från person till person.
  • Anonym (Anonym#2)

    Min man kände sig nog lite utnyttjad ibland, speciellt då han inte riktigt uppskattade hur mycket starkare man luktar "där nere" pga. alla hormoner i kroppen. Men allt går ju att lösa med lite flinka fingrar. =)

  • CygnusX1
    Anonym (Anonym#2) skrev 2012-06-13 23:05:29 följande:
    Min man kände sig nog lite utnyttjad ibland, speciellt då han inte riktigt uppskattade hur mycket starkare man luktar "där nere" pga. alla hormoner i kroppen. Men allt går ju att lösa med lite flinka fingrar. =)
    Förstår inte. Varför kan han inte slicka och knulla som vanligt. Slickade min fru när hon var gravid.
Svar på tråden Är en gravid kvinna sexig??? vill knulla hela tiden