• linn78

    Någon som provat One Day Diet piller?

    Jag undrar helt enkelt om det är någon som provat One Day Diet piller och hur gick det? Resultat? Biverkningar?

    Kommentarer som inte har med mina frågor att göra undanbedes tack!

  • Svar på tråden Någon som provat One Day Diet piller?
  • 78an

    Jag är också nyfiken, så jag puffar lite. Måste väl finnas nån som har testat?

  • 78an
    Tesselajnen skrev 2012-06-25 17:01:35 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-46/m63202380-1.html

    KAnske får du lite svar från den tråden?
    Tack!! Jag har läst igenom tråden nu. En kompis till mig äter One Day Dietpillren och beställer dem via nätet från antingen Thailand eller England (via e-bay). Jag ska köpa en burk av henne först och testa, sen får jag beställa själv om jag vill fortsätta.

    Jag läste nånstans att de är testade och kollade här i Sverige och att de bara innehåller naturligt saker som är väldigt effektiva för viktnedgång. Typ örter och sånt som använda mycket i t ex Kina.

    Jag tänker testa iaf, så får vi se om det funkar. Ska testa få bort 5 kg till en början, men 10-12 kg är slutmålet.
  • Tessan6

    Hej! Jag tar dom nu, tagit dom en månad innan o gjorde uppehåll en månad o har nu tagit dom lite merän en månad. Visst hjälper dom men de finns en del biverkningar oxå. Allt e ju olika från person till person men jag känner av en del saker.. Har Er kompis lyckats med dom? :)

  • 78an
    Tessan6 skrev 2012-06-26 08:45:14 följande:
    Hej! Jag tar dom nu, tagit dom en månad innan o gjorde uppehåll en månad o har nu tagit dom lite merän en månad. Visst hjälper dom men de finns en del biverkningar oxå. Allt e ju olika från person till person men jag känner av en del saker.. Har Er kompis lyckats med dom? :)
    Hon har gått ner en hel del, vet inte exakt kg.
    Vad har du fått för biverkningar?
  • Tessan6
    78an skrev 2012-06-26 08:59:49 följande:
    Hon har gått ner en hel del, vet inte exakt kg.
    Vad har du fått för biverkningar?
    Muntorrhet, huvudvärk om jag inte äter.. Fast muntorrhet står de på dom ju o nu sen jag började med dom igen så har min hunger i stort sett försvunnit nästan helt.. :-/ Kan klara mig en hel dag utan mat men pillerna hjälper ju så tänker fortsätta med dom, vill man vara fin får man lida pin ;)  
  • Tessan6

    Ja, via e-bay.. Beställde mina i november o fick dom i slutet av maj.. Finns säkert snabbare alternativ.. Jag har bara beställt mina från Thailand, går kanske fortare från England..

  • Tessan6

    Tänkte bara säga att jag har lyckats gå ner 4.5 kg o minskat 7.5 cm i midjan sen sista veckan i Mars tack vare One Day Diet, så helt klart värt att prova dom :) Lycka till! :)

  • Kajsas resa

    Jag har gått upp i vikt som en jojjo. Blir hyfsat smal och slutar att tänka på vad jag äter. Automatiskt kryper vikten på igen. Är så trött på att vara halvfet. När jag kör bil så är det värst, känner bilbältet hur det tar emot på magen och sidor. Skall nu testa dietpiller som jag köpt och startar direkt efter julen. Ingen ide att starta nu, kommer ju äta så mycket gott dom här dagarna. En väninna till mig hade testat dom här dietpillrena och hon gick ner rejält inför sitt bröllop. Till slut fick hon på sig sin mamma gamla brudklänning som gått i arv. Nu skall jag också bli smal.


Svar på tråden Någon som provat One Day Diet piller?