• Anonym (MAN 43)
    Äldre 25 Jun 18:08
    40390 visningar
    65 svar
    65
    40390

    Omskuren eller inte

    Vad gillar ni kvinnor bäst  omskurna kukar eller med förhud? 
    Berätta vilka erfarenheter ni har. 

     

  • Svar på tråden Omskuren eller inte
  • Feruck­s
    Äldre 25 Dec 23:16
    #41
    Anonym (Omskuren såklart) skrev 2012-12-25 22:24:18 följande:
    haha det går ju inte jämföra kvinnlig omskärelse med manlig.
    Det kan man visst det, det är könsstympning i båda fallen.

    Tänk er en parallell tråd med kommentarer som "Så jäkla skönt med omskurna kvinnor, man slipper ofräscha blygdläppar med en massa smuts osv".
  • Äldre 25 Dec 23:17
    #42
    Anonym (Omskuren såklart) skrev 2012-12-25 23:09:26 följande:
    Haha gud vad fjantig du är!
    Det får du tycka om du vill. Cool Jag är inte så positiv om din ställning i ämnet heller. Flört
    Anonym (Omskuren såklart) skrev 2012-12-25 23:09:26 följande:
    Är du lika intresserad av kvinnliga rättigheter?
    Absolut! Varför skulle jag inte vara det?
  • Äldre 25 Dec 23:26
    #43

    Jag har bara haft en omskuren man och det var länge sen så min erfarenhet på området är begränsad. Med det sagt måste jag säga att jag hade föredragit att han inte var omskuren. Dels ur estetisk synvinkel, men ollonet kändes dessutom torrt och läderartat och det var inte lika skönt att runka eller suga honom. Det där med hygienen är väl inget problem, jag utgår ifrån att de flesta män med förhud klarar av att sköta sin hygien

  • J a d e d
    Äldre 26 Dec 00:45
    #44
    Anonym skrev 2012-12-25 22:50:02 följande:
    Hade sex för första gången i fredas med en omskuren (svensk) så jäkla underbar och suga, slippa massa smuts under förhuden och väldigt skön, måste säga jag föredrar den före dom andra, bara hoppas man får smaka den igen
    Gratulerar. De flesta behöver inte stympa sina könsorgan för att hålla dessa rena, men du har kanske bara haft lite otur. Solig
    No matter where you go or what you do, you live your entire life within the confines of your head.
  • Anonym
    Äldre 26 Dec 02:20
    #45

    mm definitivt omskurna killar

  • Anna Paulit­a
    Äldre 26 Dec 10:02
    #46

    Jag måste fråga er som absolut menar att killarna ska vara omskurna, frågar ni innan ni hoppar i säng eller?? Det är ju inte så att det syns utanpå? ;)

    Och att hänvisa till hygienen, normalt friska och välfungerande män brukar, mig veterligen, kunna använda tvål och vatten när de tvättar sig. Det är iallafall min erfarenhet.

  • Anonym
    Äldre 26 Dec 10:35
    #47
    J a d e d skrev 2012-12-26 00:45:25 följande:
    Gratulerar. De flesta behöver inte stympa sina könsorgan för att hålla dessa rena, men du har kanske bara haft lite otur.
    No matter where you go or what you do, you live your entire life within the confines of your head.

    Ja kanske min man som är orenlig av sig :-P
  • Äldre 26 Dec 10:47
    #48

    Det var ett himla tjat om renlighet och stympning !! Jag är omskuren pga. Medicinska skäl, och känner mig varken stympad eller i mindre behov av tvål och vatten. Det jag kan tillägga i den frågan ts ställde är att de tjejer, kvinnor jag haft sex med har inte sagt något negativt om min hudlösa kuk, tvärt om. Snarare att en av dem lagt lite stort fokus på att jag är omskuren hon kallade den för 'sin porrfilmskuk' ;))

  • mojnem­enito
    Äldre 26 Dec 13:17
    #49
    Farau skrev 2012-12-26 10:47:21 följande:
    Det var ett himla tjat om renlighet och stympning !! Jag är omskuren pga. Medicinska skäl, och känner mig varken stympad eller i mindre behov av tvål och vatten. Det jag kan tillägga i den frågan ts ställde är att de tjejer, kvinnor jag haft sex med har inte sagt något negativt om min hudlösa kuk, tvärt om. Snarare att en av dem lagt lite stort fokus på att jag är omskuren hon kallade den för 'sin porrfilmskuk' ;))

  • Äldre 26 Dec 14:36
    #50

    Omskuren helt klart.
    Man kan ju fråga en man om han är omskuren eller inte, men man kan också dra egna slutsatser om saken: Är han amerikan, så är han med allra största sannolikhet omskuren, är han jude så är han självklart omskuren, är han svart afrikan så är han med allra största sannolikhet omskuren, är han muslim är han självklart omskuren.
    Det är om han är icke-judisk europé eller icke-judisk latinamerikan som han antagligen inte är omskuren. Jag vet inte hur det är med kineser och japaner och andra asiater. Är han från muslimska delar av Asian är han med allra största sannolikhet omskuren. Men vill man veta säkert i förväg får man fråga!

Svar på tråden Omskuren eller inte