• Anonym
    Äldre 30 Jun 14:52
    11494 visningar
    16 svar
    16
    11494

    Kiss i min mun. Tunga i din anal. Fist

    Jag drömmer verkligen om att slicka nån tjejs anus. Tungan djupt innuti henne. Vill även bli kissad i munnen och överallt. Skulle också vilja testa att bli fistat där bak. Skulle helst vara jag med flera tjejer som turas om att sätta sig på mitt ansikte och kissa i min mun. Stoppa in tungan djupt in i analen när just efter att jag dragit ut handen därifrån vore också nåt. Vill gärna bli fistad hårt i stjärten.
    /Adde 19

  • Svar på tråden Kiss i min mun. Tunga i din anal. Fist
  • Anonym (oroli­g)
    Äldre 30 Jun 18:15
    #1

    Men snälla Du...?! Varför vill Du bli kissad på? Vad kan det bottna i? Skärp Dig nu och tänk på nåt annat än en massa snusk!

  • Anonym (Olivi­a)
    Äldre 30 Jun 18:18
    #2
    Anonym (orolig) skrev 2012-06-30 18:15:48 följande:
    Men snälla Du...?! Varför vill Du bli kissad på? Vad kan det bottna i? Skärp Dig nu och tänk på nåt annat än en massa snusk!
    Det finns många som tänder på skam och förnedring. Faktiskt.
  • Anonym (hålle­r med)
    Äldre 30 Jun 22:22
    #3

    Haha tänk va underbart att bara få lite kiss i munnen. Och anal slickande är bara för upphetsande. Vi gör det varje gång vi har sex nästan.

  • Anonym (kiss ja visst!­)
    Äldre 1 Jul 01:27
    #4
    Anonym (håller med) skrev 2012-06-30 22:22:34 följande:
    Haha tänk va underbart att bara få lite kiss i munnen. Och anal slickande är bara för upphetsande. Vi gör det varje gång vi har sex nästan.

    hihi :) inte vill jag ha kiss i min mun...jag är den som kissar på min kille som bara älskar det...så det finns säkert nån där ute som vill göra det på dig ;)
  • Anonym (nödii­g)
    Äldre 1 Jul 07:50
    #5

    Det skulle ute vara så dumt det där och tvärtom att få bli slickad och att kissa på en kvinna

  • Anonym (oroli­g)
    Äldre 1 Jul 08:18
    #6

    Men kiss är en avfallsprodukt. Man kan lika bra låta nån hälla innehållet i en soppåse över en. Det kanske också är "tändande" Prova!

  • Äldre 3 Jul 22:52
    #7

    Du är inte alls ovanlig :) många män vill det du vill! Tro mig ;)

  • Anonym (Ooops­)
    Äldre 3 Jul 23:54
    #8
    Anonym (håller med) skrev 2012-06-30 22:22:34 följande:
    Haha tänk va underbart att bara få lite kiss i munnen. Och anal slickande är bara för upphetsande. Vi gör det varje gång vi har sex nästan.

    Hmm här blev det väl lite fel... du står som TS....

    Men men... kan ge dig ett tips... Darkside.se.... alla har sina egna kinks...
      
  • Äldre 4 Jul 00:39
    #9

    "tänk på något bättre" jo, jo. Eller inte varför kan man inte leva sitt liv och strunta i andras. De gånger jag få mina bästa, längsta och starkast orgasmer är när mannen kissar på eller i något av de tre valfria hålen. Det är det bästa känslan sexmässigt för egen del.

  • Cygnus­X1
    Äldre 4 Jul 04:55
    #10
    IsDimma skrev 2012-07-04 00:39:08 följande:
    "tänk på något bättre" jo, jo. Eller inte varför kan man inte leva sitt liv och strunta i andras. De gånger jag få mina bästa, längsta och starkast orgasmer är när mannen kissar på eller i något av de tre valfria hålen. Det är det bästa känslan sexmässigt för egen del.
    Låter häftigt. Gillar själv lite mer kinky lekar. Skäms
  • Äldre 6 Jul 10:29
    #11

    Har själv fantasier om att kissa på varandra. För några år sedan försökte jag övertala tjejen att urinera över mitt ansikte, men hon ville inte... Drömmer fortfarande om att hon grenslar mitt huvud och gnider fittan mot mitt ansikte samtidigt som hon suger min kuk. Plötsligt och utan förvarning skulle hon lätta på trycket och tömma sin blåsa på varmt, härligt urin över mitt ansikte. En alternativ dröm jag har är att hon binder fast mig mot en stolpestående på knä så att jag inte kan röra mig, och att hon sedan har sex med en annan kille (eller ännu bättre: en tjej...) framför mina ögon och sedan stående grenslar mitt ansikte och låter sin urin spruta över mig. Sedan skulle hon vända rumpan mot mig och låta mig slicka hennes anus som en hund...

    Slickar hennes analöppning gör jag ofta. Hon tycker det är jätteskönt och avslappnande. Det har ibland hänt att jag som rutin varje kväll under någon vecka slickat hennes anus en stund. Men jag får ta det lugnt, föra tungan långsamt över öppningen, för om jag slickar för intensivt och börjar suga hennes rövhål så blir hon våt, kåt och vill knulla. Och det är ju inte alltid man vill det... ibland nöjer man sig med bara lite lagom snusk.

  • Anonym (okej)
    Äldre 29 Mar 01:47
    #13
    Anonym skrev 2012-06-30 14:52:35 följande:

    Jag drömmer verkligen om att slicka nån tjejs anus. Tungan djupt innuti henne. Vill även bli kissad i munnen och överallt. Skulle också vilja testa att bli fistat där bak. Skulle helst vara jag med flera tjejer som turas om att sätta sig på mitt ansikte och kissa i min mun. Stoppa in tungan djupt in i analen när just efter att jag dragit ut handen därifrån vore också nåt. Vill gärna bli fistad hårt i stjärten.
    /Adde 19


    okeej
  • Anonym (hmm)
    Äldre 29 Mar 03:50
    #14

    Alltså du ska nog söka dig till den här sidan istället http://www.darkside.se/ 


    Här umgås handfasta sadomasochister, skinande fetischister, heta kinksters, aktivistglada kinky/queera normbrytare, våra vänner, din mamma och fan och hans moster. Läs mer


    Just nu: 119 088 likasinnade215 849 bilder10 789 noveller och massvis med diskussioner

  • Anonym (Uach)
    Sun 15 Sep 2019 19:43
    #16

    Så sjukt!

Svar på tråden Kiss i min mun. Tunga i din anal. Fist