• Anonym

    Större kuk

    Jag har 18cm kuk å jag vill göra den större. Tips på hur man gör det. Naturlig tips om det finns,

  • Svar på tråden Större kuk
  • jonte02

    Vad kan vara naturligare än en operation i dagens samhälle . Skämt o sido...men jag har inte hört talas om någon mirakelkur. 18 cm borde väl räcka ändå. Slidan är inte så djup.

  • Anonym

    Ja, tack Många tjejer tycker om mer än 20cm. Jag vill inte operera mig. En leksak?

  • Ferdinand

    Vet du vad min vän, bekymra dig inte för storleken på din kuk, jag kan lova dig att den duger. Skulle det vara så att någon tjej vägrar ligga med dig för att du inte har 20++cm så skit i henne. Jobba på ditt självförtroende istället. Ett gott självförtroende väger upp det mesta.

    Min erfarenhet är att storleken på kuken inte är så jäkla viktig, visst det finns kvinnor som vill ha "monster" men de är en nisch. De flesta skulle bli betydligt mer imponerade om du är en bra och uppmärksam älskare, inte hur stor du är.

    Dessvärre så är det ju storleken som hela tiden lyfts fram, det gäller att se till helheten och inte detaljerna.
    En tjej med jättebröst och en smal midja behöver inte vara en sexgudinna eller hur....

    Nä, mitt tips är att jobba på andra saker istället, och för min egen del så hör jag hellre att tjejerna säger att jag är sjukt bra i sängen, än att jag har en stor kuk. Sen om du kollar runt på forumet, och då kommer du hitta inlägg från killar som har jättekukar och inte tycker det är så jäkla roligt för att de knappt kan ligga med dem.

    Hoppas det hjälper något. 

  • Anonym (Nöjd)

    Du ligger över medelstorlek grabben, så var nöjd och stolt över vad du blivit begåvad med! Har själv ca 18 * 16 cm och damerna är så nöjda så. Ingen har klagat över att den skulle vara för liten, däremot har den inte alltid varit välkommen i tvåan pga av den är för grov. Nej glöm storleken och fokusera på din partner ist.

  • jonte02
    Anonym skrev 2012-07-06 09:55:13 följande:
    Ja, tack Många tjejer tycker om mer än 20cm. Jag vill inte operera mig. En leksak?
    Erektionsring/kukring. Snorren blir något större och "tjockare" och framförallt hård som ett spätt.
  • Anonym

    Ja, jag har en kukring å det fungera bra. Tack för alla svar. Jag har hört om sugning (mycket) gör kuken större. Är det sant?

  • Anonym (CmHitCmDit)
    Anonym skrev 2012-07-06 09:35:19 följande:

    Jag har 18cm kuk å jag vill göra den större. Tips på hur man gör det. Naturlig tips om det finns,


    Du ligger en halv cm under medellängd så du behöver inte göra något åt den!.. Skit i längden eller omkretsen mys med tjejen istället
  • Hanks
    Anonym (CmHitCmDit) skrev 2014-09-24 15:07:29 följande:
    Du ligger en halv cm under medellängd så du behöver inte göra något åt den!.. Skit i längden eller omkretsen mys med tjejen istället
    2 år gammal tråd...
  • Anonym (Lilja)

    Du ligger bara en halv cm från medelkuken och bör vara nöjd. Medel är 18.5*13

  • Anonym (20cm)

    många tjejer söker killar med minst 20 så kan man göra den 2 cm större
    medlem på BC

  • Anonym (Micke)
    Anonym skrev 2012-07-06 09:55:13 följande:

    Ja, tack Många tjejer tycker om mer än 20cm. Jag vill inte operera mig. En leksak?


    Tro du klarar dig och inte direkt så att man drar fram en leksak det första man gör på en dejt. Men klart har du varit ihop med en tjej länge så får du väl se till att ge henne vad hon tål med en sådan här förlägnare typ: SkrattandeMega Dick Förlängare
  • Anonym (Över 18lång)

    Jag förstår hur hemskt det måste kännas att ligga under medel men tänk hur hemskt det vore att vara ännu mindre tex 15-17cm då borde självmord ligga nära till hands

  • Anonym (Erfaren)

    Är man seriös med penisförstoring kan man skaffa sig ett hjälpmedel, här är en jämförelse av olika extenders och även pumpar.

    Man bör dock börja lite lätt med manuella övningar nån månad.

    För övrigt är medelstorleken alltid väldigt överdriven på internet, men en större kuk är ändå najs.

Svar på tråden Större kuk