• Anonym

    Jävla härmapa! Nu har jag fått nog!!

    Ååh är så irriterad just nu!

    Jag har en vän som jag känt i fem år, men vi förlorade kontakten och har nyligen för bara några månader sedan börjat umgås igen! I början tänkte jag inte på det men nu har det fan gått överstyr!!! Även andra har börjat uppmärksamma det.

    Hon är 26 år gammal , jag är 25 år.

    Hon härmar MIG. Vänner på sidan om som ser oss tillsammans säger "Men SER du inte att hon vill vara DIG"

    I början var det bara kläder.

    Hade jag köpt ett linne, åkte hon och köpte ett likadant. Hade jag köpt en annan tröja, såg man en likadan på henne. Tillslut HÄRMADE hon min klädstil helt och hållet..

    Sen gick det över till smink. Och det är så JÄVLA tydligt också. Jag sminkar mig på ett spec sätt, tror knappt det är någon annan som gör så för det är min "uppfinning" så att säga. Så ser man EXAKT samma på henne.

    Och så har det hållit på.

    Nu senast ska jag infröskaffa en tatuering på fredag & en navelpiercing. Vad fan händer då om inte att HON också ska det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    HON HAR ALDRIG ens tänkt tanken förut.

    Det fattas bara att hon tar reda på VILKEN jag ska ha så hamnar det väl en likadan på henne också!! Hur fan blir man av med härmapan? När en sitter och glor på ens facebook bilder och bara kopierar!

    Snälla någon vi är vuxna kvinnor, hon beter sig som en fjortis, vad fan ska jag göra? Nu börjar det bli rätt irriterande!                            

  • Svar på tråden Jävla härmapa! Nu har jag fått nog!!
  • Ellan92

    tycker att det är lite fjortis över dig med ... 
    som när man var liten - vart har du köpt den ?  -det säger jag inte för då HÄRMAR du mig !!

    känn de lite smickrad eller något  

  • Anonym

    Ellan92 skrev 2012-07-25 18:09:25 följande:
    tycker att det är lite fjortis över dig med ... 
    som när man var liten - vart har du köpt den ?  -det säger jag inte för då HÄRMAR du mig !!

    känn de lite smickrad eller något  

    Smickrande när någon försöker klona en??
  • Ellan92
    Anonym skrev 2012-07-25 18:11:16 följande:
    Smickrande när någon försöker klona en??
    det är väl inte du som skämmer ut dej 
    min syster hade en klasskompis som klonade henne på gymnasiet, jag minns alla gånger hon pratade om det och skrattade, så första dagen i gymnasiet satt jag spänt med min syster o väntade på att få se denna tjejen, för så illa kan det ju inte vara tänkte jag... och jag kunde inte hålla chocken när jag såg henne, likadana byxor, skor och jacka och håret uppsatt likadant .. hela skolan skrattade åt henne när hon klonade min syster 
  • Pastell
    Ellan92 skrev 2012-07-25 18:09:25 följande:
    tycker att det är lite fjortis över dig med ... 
    som när man var liten - vart har du köpt den ?  -det säger jag inte för då HÄRMAR du mig !!

    känn de lite smickrad eller något  
    Smickrande? Nej det är obehagligt när en vuxen kvinna (man för den delen också) beter sig så.
  • listo

    Jag är nyfiken på vilken makeup-stil du har uppfunnit

    Men kanske prata med henne? Och om det inte är värt att ta ett snack om så är det kanske inget jätteproblem trots allt? Du kan inte förändra andra människor, bara hur du själv förhåller dig till dem

  • Anonym (tattoo)

    tala om för henne vilken tatuering du har valt, sen avbokar du tiden och väntar. När hon har gjort en tatuering säger du "nej jag ångrade mig, jag ska inte ha nån tatuering" alt "nej, jag ska ha en annan bild"

    taskigt? ja lite kanske ,men då kanske hon slutar

  • Anonym (!)
    Anonym (tattoo) skrev 2012-07-25 18:14:57 följande:
    tala om för henne vilken tatuering du har valt, sen avbokar du tiden och väntar. När hon har gjort en tatuering säger du "nej jag ångrade mig, jag ska inte ha nån tatuering" alt "nej, jag ska ha en annan bild"

    taskigt? ja lite kanske ,men då kanske hon slutar

    Jag tänkte samma sak. Helst en riktigt smaklös bild också. Demon
Svar på tråden Jävla härmapa! Nu har jag fått nog!!