• Anonym (Galen­)
    Äldre 26 Jul 18:53
    743 visningar
    0 svar
    0
    743

    hjälp! blir snart gaaalen!

    Jag har en dotter på 3 månader som sedan 2 månader tillbaka i princip skrikit under dygnets vakna timmar! Hon har problem med magen, förstoppningar och gasbesvär. Hon får katrinplommonjuice i ersättningen OCH laktulos på morgonen.. Bajsar gör hon själv oftast (bajsade ALRDIG själv förr!!) men nu är hon ju så gasig istället pga laktulosen.....

    Jag känner att jag håller på att tappa fattningen! Jag reagerar inte på hennes skrik längre. Jag har stängt av. Detta skrämmer mig! Jag gråter mest som oftast och vill ALDRIG HA FLER BARN!
    Jag måste nog kontakta någon typ av psyk läkare snart!

    Jag undrar nu NÄR alla dessa problem går över?!?! Vi räknade timmarna tills hon skulle bli 3 månader då ALLA sa att då blir det så mycket bättre! Nu är hon snart 14 veckor och INGEN skillnad.. Varje dag funderar jag på att ringa socialen och be dom hämta henne, för jag är inte en tillräckligt bra mamma. Har tom börjat inbilla mig att hon hatar oss och det är därför hon gör såhär.
    Älskar henne mest av allt på denna jord, men jag orkar helt enkelt inte länge till!!

    Snälla, hoppas på ett svar som inte består av: "Det blir snart bättre"! Den har vi hört förut!!
    Hjälp...

Svar på tråden hjälp! blir snart gaaalen!