• Anonym (testo­manen)
    Äldre 27 Jul 13:54
    21495 visningar
    40 svar
    40
    21495

    Uppbrutet CB-digitalt jämförelsebilder

    Ja, jag är så knäpp att jag brutit upp mitt digitala CB. Jag vet att det finns fler som jag. Lägg in era bilder här så kanske vi kan luska ut hur de funkar Flört

  • Svar på tråden Uppbrutet CB-digitalt jämförelsebilder
  • Anonym (testo­manen) Trådstartaren
    Äldre 27 Jul 13:59
    #1

    Bild nr 1 Mitt CB-digitalt sa ej Gravid och så här ser stickorna ut:



    Får väl se om några dagar igen om det var rätt...
  • Anonym (testo­manen) Trådstartaren
    Äldre 27 Jul 14:07
    #2

    Det här testet ska vara från en som fått Gravid 1-2. Där verkar ju det ensamma sträcket ha bytt plats i förhållande till mitt... eller tänker jag fel?

  • Anonym (testo­manen) Trådstartaren
    Äldre 27 Jul 14:08
    #3

    Kanske bara är att stickorna är lite förskjutna i förhållande till varandra...

  • Anonym (testo­manen) Trådstartaren
    Äldre 27 Jul 16:21
    #4

    Ett till negativt hittat på familjeliv.



    Där hävdade någon att ett positivt hade tre lika starka streck.. men det har ju inte 1-2an här...

  • Anonym
    Äldre 27 Jul 16:26
    #5

    Ja du, antingen litar du på testet som visar negativt eller så bryter du upp det  och bildar en egen uppfatting om pos/neg men förr eller senare lär du ju märka om du hade rätt eller inte! :) 

  • Anonym (också vetgir­ig)
    Äldre 27 Jul 17:10
    #6

    Ja herregud vad jag grubblat över graviditetstest under de senaste månaderna. Glad

    Här är mitt uppbrutna "Gravid 1-2" test från igår (ÄL+12). Test från igår. Foto från idag.


  • Anonym (också vetgir­ig)
    Äldre 27 Jul 17:12
    #7

    Här är förresten en bra beskrivning av de olika strecken.

    www.familjeliv.se/Planerar_barn/Forum-1-289/m65470863.html

  • Anonym (testo­manen) Trådstartaren
    Äldre 27 Jul 17:42
    #8
    Anonym (också vetgirig) skrev 2012-07-27 17:10:00 följande:
    Ja herregud vad jag grubblat över graviditetstest under de senaste månaderna. Glad

    Här är mitt uppbrutna "Gravid 1-2" test från igår (ÄL+12). Test från igår. Foto från idag.

     


    Verkar som att om det ensamma sträcket är starkare än det svaga sträcket på den med två sträck så gäller det som gravid... I alla fall med den info jag kan se nu.
  • Anonym (testo­manen) Trådstartaren
    Äldre 27 Jul 17:44
    #9
    Anonym (också vetgirig) skrev 2012-07-27 17:12:32 följande:
    Här är förresten en bra beskrivning av de olika strecken.

    www.familjeliv.se/Planerar_barn/Forum-1-289/m...
    Fast där verkar det ju som om man bara borde få ett sträck om man inte är gravid, ett sträck på två olika om man är gravid 1-2 streck på båda gravid 2-3 och sen lika starka sträck för 3+, eller fattar jag fel?
  • Äldre 27 Jul 20:18
    #10

    Har alltid fått 3 streck på dessa ( uppbrutna) när det visat ej gravid! Nu är jag gravid och bröt upp det, fortfarande 3 streck! Skillnaden va bara att strecken va starkare!

Svar på tråden Uppbrutet CB-digitalt jämförelsebilder