• Bittersweet2012

    Ska jag oroa mig??

    Hej! Jag har en flicka på nästan 4 månader och nu är jag orolig för 2 saker. För ca 2 veckor sen slutade hon bajsa varje dag o började göra det ca var fjärde dag. Men igår bajsade hon 4 gånger o rätt så mycket hon hade oxå mycket ont i mage (hon brukar aldrig ha så mycket). Hon har bajsat 4 gånger idag med o sista 2 gånger va bajset lite grönaktigt. Va kan detta bero på? Just nu befinner vi oss på semester utomlands o det är över 30 grader här varje dag, kan det göra nåt med saken? Sen en sak till hände i natt...efter jag bytte blöjan på min tös skulle jag gå tillbaka till sovrummet, jag släkte lampan o skulle göra några steg till nästa släkare när jag träffade vägen med min bebis i famnen. Är inte säker hur mycket hon slog huvud (jag slog min arm en del, men inte jättemycket), men det fanns en liten röd märke på hennes bakhuvud efteråt. Hon grät direkt efter hon slagit sig, men lugnat sig efter en liten stund, ammade o somnade. Sen vaknade hon efter ca 2,5 timmar o ville äta igen (som hon brukar göra). Nu verkar hon va glad, men gnällig mer än vanligt (det kliar en hel del i hennes mun därför hon brukar va lite gnällig). Kan det va så att hon har lite ont i huvudet idag? Ska jag kanske ge henne lite Alvedon eller är det dumt? Snälla hjälp mig! Har så himla dåligt samvete för det som hände inatt

Svar på tråden Ska jag oroa mig??