Inlägg från: Anonym (MISSTÄNKER) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MISSTÄNKER)

    Tablett identifiering

    hittade en tablett i sambons toa ,liten rund vit tablett de står SL på ena sidan och 10 på andra sidan..kan inte hitta den på fass.
    vad kan de vara för nått? 

  • Svar på tråden Tablett identifiering
  • Anonym (MISSTÄNKER)

    har tittat på den i fass den ser inte ut så, smular lätt oxå alltså tabletten

  • Anonym (MISSTÄNKER)

    den låg på golvet i toan, söker jag på nätet SL 10 Tablett så kommer de upp dbol..kan flera olika tabletter ha samma namn?

  • Anonym (MISSTÄNKER)

    VILL ha lite mer kött på benen innan jag frågar..

  • Anonym (MISSTÄNKER)
    jib skrev 2012-07-31 20:48:05 följande:
    Haha är man så sjukt nyfiken så man fiskar upp piller ur muggen och börjar greja så kanske man ska se över sitt beteende.
    den låg på golvet...jag har små barn hemma.. 
  • Anonym (MISSTÄNKER)
    Anonym skrev 2012-07-31 20:49:03 följande:
    SL står för SharkLabs
    tack ska googla lite om de
  • Anonym (MISSTÄNKER)

    herregud tänk om de är sånt,jag som har barn hemma..jesses....får forska vidare typ städa toan .. ta bild i morgon ..

  • Anonym (MISSTÄNKER)
    LillaEmlaan skrev 2012-07-31 21:09:02 följande:
    Bara en fråga... Har du och din karl varsin toa? 
    Med tanke på att det står "Sambons toa" i ts... Är man sambos så bor man ju ihop, har man inte då gemensam toalett?
    vi har två toaletter..han har sin tandborste mm i den ena o jag har mina i den andra.. men vi anväder toaletterna tillsammans så sett...
  • Anonym (MISSTÄNKER)
    Pastell skrev 2012-07-31 21:07:15 följande:
    Tränar han mycket på gym? Isåfall får du nog slå ihop ett  plus ett.
    japp de gör han till o från.. frågade han rätt ut , vad de var för tablett men de visste han inte,, vill ju så gärna tro honom..
    Men blir mest förbannad att jag hitta den på golvet  .......  
  • Anonym (MISSTÄNKER)

    ska ringa apoteket i morgon o kolla.. få se vad dom säger

  • Anonym (MISSTÄNKER)

    hoppas de inte är så.. hoppas jag kan lita på han, älskar han men om de är så .. uppdaterar sen när jag varit på apoteket..

  • Anonym (MISSTÄNKER)

    hitta bild på nätet lutar mot att de är sharklabs eller va de nu heter . men som sagt inte 100 % säker 



    de kan inte vara någon vitamin eller nått sånt?
  • Anonym (MISSTÄNKER)
    Anonym skrev 2012-08-01 12:54:52 följande:
    Nej! Sluta försöka intala dig det är sånt, det är ANABOLA. Och jag hoppas du tar ansvar som mamma nu.
    vill vara 100 säkr att de är så, kan inte anklaga utan att vara till 100 säker.. kommer givetvis att ta upp detta på ett bra sätt, hur de ska gå till ... har en son på 15 år oxå som är typ utseende fixerad .. 
  • Anonym (MISSTÄNKER)
    MickeN1973 skrev 2012-08-01 13:01:01 följande:
    Du skulle också kunna fråga polisen... 
    hade de i tankarna. men vågar inte=S
  • Anonym (MISSTÄNKER)
    MickeN1973 skrev 2012-08-01 13:14:16 följande:
    Och det är din man inte ?
     
    som sagt vill vara 100 säker .. ska ta en snack med alla i kväll ... 
  • Anonym (MISSTÄNKER)

    har pratat med sambon ,han säger de inte är hans. sa att då får jag väl gå till polisen med den typ.. ingen reaktion... vette fan vad jag ska göra. funderar på o lämna in den i morgon sjukt nyfiken om de verkligen är anabola.. men kan dom typ sätta igång någon utredning ???? har ju barn o så=S

  • Anonym (MISSTÄNKER)

    har inte pratat mer med dom ,men har de i tankarna .. har kvr tabletten ,ska lämna in den på apoteket ..tack alla för hjälpen..kram 

Svar på tråden Tablett identifiering