• Anonym (Mholl)

    Vilken kändis skulle du vilja ligga med?

    En tråd för skojs skull. Om du hade total frihet att ligga med vem du ville ur kändisvärlden (småkända och stjärnor), vem skulle du välja? Personen kommer aldrig dissa dig och det gör inget om du är otrogen, det får inga konsekvenser.

    Självklart får du skriva så många du vill, men motivera gärna varför du valt honom/henne. Kan vara bara nyfikenhet/personlighet/utseende mm.

    Min lista:
    * Josh Holloway (sjukt sexig)

    * Hugh Grant (spelar så sexiga men snälla roller i många filmer)

    * Matthew  Fox (drömde att vi hade sex inatt, total passion)

    * Simon Powell (han är inte snygg eller trevlig, bara sexig)

    * Tobbe Larsson som leder Ponnyakuten (visserligen homo, men annars skulle jag ha valt honom för hans utseende och personlighet)

    * Evangeline Lilly (sjukt snygg och charmigt ansikte)

  • Svar på tråden Vilken kändis skulle du vilja ligga med?
  • HelenN

    Oj oj, det är en del... Få se....


     


    Vin Diesel

    Orlando Bloom

    Gerorge Clooney

    Russel Crowe

    Med viss övertalning hade nog även Mikael Persbrandt och Will Smith funkat! Flört

  • vampyria2

    Haha ligger redan med en doldis så jag väljer honom, men efter som han inte vill att folk ska veta vem han är så kan jag ju inte berätta det haha
    Men när man nämner vilket band han har spelat i så vet de flesta vilket det bandet är, även om det var 20 år sedan nu

    Hmm annars så skulle jag väl kunna tänka mig...eh fanken vad tråkig jag är finns ingen annan jag ens kan tänka mig, jepp jag är en tråkmåns och det här inlägget gav verkligen massor åt tråden, eller hur mohahah

  • NicKnejm

    De flesta skådisar och kändisar har man sett i så många situationer men ändå inte känner dem och jag har svårt se dem i sexuella situationer. Jag tänder mer på sexiga kvinnor på stan, som jag inte vet ngt om och kan själv fantisera hur de är.

  • HelenN
    HelenN skrev 2012-08-03 11:08:08 följande:

    Oj oj, det är en del... Få se....


     


    Vin Diesel

    Orlando Bloom

    Gerorge Clooney

    Russel Crowe

    Med viss övertalning hade nog även Mikael Persbrandt och Will Smith funkat! Flört



    Oj jag glömde motivera....

    Vin Diesel: sexig, manlig, lite farlig

    Orlando Bloom: underbar blick, ser mjuk och smekvänlig ut

    Russel Crowe: lite grov, sexig och jäkligt manlig

    Persbrandt: inte skitsnygg men manlig och lite farlig han med

    Smith: rolig, mysig och sexig

    O självklart om jag var singel
  • Anonym (Yummymami)

    Ola Rapace mmmmums han är bara så läcker o sexig..... Tänk en helnatt med honom Tungan ute

  • Anonym (Yummymami)

    Kom på att jag måste välja en kvinna oxå trots att jag är hetero, men om jag var lesbisk så skulle det lätt bli Jessica Biel Tungan ute

  • Hippopotame1

    Det självklara valet: Hugh Jackman *dregel*


    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience - Mark Twain
  • Opcode

    Nu menar du nog Huge Jackman hö hö hö haha.

    Jag nog välja Sarah Michelle Gellar (Känns vardaglig men väldigt attraktiv, fast det känns nog mer som förhållande material kanske- helt enkelt i min smak antar jag.) eller Megan Fox (mer ´"rå" snygg).

    Sen finns det väl en heldel svenska kändisar också, men tyvärr har man ju läst mer interjuver med svenska kändisar som gjort att man tappat suget om man säger så.


    It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Emy88

    David Beckham helt klart :) Han känns så manlig, dessutom älskar jag kombinationen att han ser lite farlig ut men samtidigt är så sjukt stilig. Hans leende är förövrig helt  fantastiskt och utstrålar självsäkerhet i kombination med trygg familjefar. Det har gott så långt att sambon skickar bilder till mig på David Beckham, får då vet han att han får en glad flickvän. 

Svar på tråden Vilken kändis skulle du vilja ligga med?