• Anonym (Kaffedraken)

    Ny vagN

    Hej! Nu är jag på jakt efter ny vagn, då vår har gett med sig ;) Vilken anser ni vara den bästa att välja? Har två killar på snart 2 år och vill ha en så smidig som möjligt, som jag kan ha ett bra tag och tål vikten av två växande grabbar. Har tittat lite på UJ duo, duetten var ju supersmidig men killarna satt alldeles för trångt :( Vad är ert bästa tips?

  • Svar på tråden Ny vagN
  • Anonym (Kaffedraken)

    Bugaboo Donkey :)
    Vad gillar du inte med Babytravel Dublin? Har du den nyare varianten som inte trasslar ihop framhjulen?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej har en från 08, vi köpte den begangnad, spärrarna släpper på sidorna nästan varje gång du ska upp med vagnen på nåt. Såg även att UJ klarar upp till 50kg

  • Anonym (Kaffedraken)
    Mammapåheltid skrev 2012-08-04 18:21:19 följande:
    Men den kan dom inte sitta bredvid varandra i väl?
    Om du menar den som jag skrev så kan dom inte sitta bredvid varandra, men dom kan sitta mitt emot varandra och är dom osams kan man sätta dom från varandra med

    Det som är bra med den är ju att den inte blir så stor...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag tittade även på UJ men den har en stång upptill vid huvudet på barnen (eller hade då iaf) så de växer snabbt ur den eller måste ducka under stången. Det var anledningen till att jag köpte Dublin. Jag har inte haft några problem med den, enkel också att låsa framhjulen om man ska uppför rulltrappor :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Har ingen erfarenhet av tvilling/syskonvagnar men jag har haft många olika vagnar och de jag gillar mest är emmeljunga. Visst är de lite dyrare men absolut värd varenda krona!

Svar på tråden Ny vagN