• Anonym (straf­fad)
    Äldre 15 Aug 13:54
    20884 visningar
    96 svar
    96
    20884

    Smisk

    Även om det väl inte var mig du frågade kan ju även jag svara för diskussionens skull. Jag får hård bestraffning med 3-6 veckors mellanrum och en lite lättare "tillrättavisning" sådär 1-5 ggr per vecka.

  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 15 Aug 17:24
    #36

    Smisk med handen ät ju det minst onda även om min sambo övat upp en rejäl teknik som "biter" bra. Bland redskap är väl plastlinjal hyfsat lindrigt. Värst är väl rotting och paddelns "elaka sida" . Det är en paddel där ena altan hat små knottror. Det gör rejält ont. Piska äe säkert minst luka illa, men det får han inte använda då man lätt får blodstimmor efter piskrapp.

  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 15 Aug 18:30
    #41

    Klart man sprattlar o gråter. Lindrigare smisk brukar vara över knät, då brukar jag inte skrika men det slutar nästan alltid med att jag gråter. Hårdare uppfostran brukar ske med mig bunden på magen i sängen med några kuddar under för att få upp rumpan eller tvärs över ex. köksbordet. Ålar mig så mycket bojning tillåtet, sparkar, skriker o gråter. Det gör ONT ska du veta.

  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 16 Aug 11:42
    #49

    Fick en liten uppläxning igår för att jag skrivit om vår smisklek. O nej ni som tror att min kille bestämmer han jag får o inte får så är det inte så. Det handlar om en spelad situation, ett rollspel, just då o där när jag går smisk. Annars hade jag nog inte skrivit här igen. I synnerhet inte som han förvarnat om att om jag gör det igen så blir det hårdare i kväll. Har sagt att han då skall testa vad min rumpa tycker om mattpiskare, har han aldrig gjort förut, tips han snappade upp här

  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 16 Aug 13:44
    #51

    Storyn kan vara egentligen vad som helst. Min kille har tänkt ut några saker som vi låtsas att jag inte får o så straffar han mig för att göra det. Det är både sådant som jah kan undvika o göra o sådant som skall vara svårt att undvika, helt enkelt för s att jag inte skall kunna komma undan att gå smisk/pisk. Vad ni bestämmer spelar inte då stor roll.

  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 17 Aug 22:32
    #58
    Truth skrev 2012-08-17 21:57:48 följande:
    Hur underkastar man sig frivilligt ett straff man inte uppskattar? Åtminstone på någon nivå...
    Jävligt speciell


    Det hela är nog egentligen ganska komplext. Om man bara ser själva straffet - smisket - isolerat så är ju just det inget man vill underkasta dig frivilligt. Det gör ju bara ont. Men grejen är (för mig iaf) att jag inte har något val. I vårt rollspel så är det min sambo som anser att jag behöver få något straff, han bestämmer vad, när, hur mycket, hur hårt. Där har jag ingenting att säga till om, kan inte hindra, inte stoppa. För mig är det den känslan, maktlösheten, som är grejen. O den kräver liksom något jag inte vill för att komma fram.
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 18 Aug 10:18
    #66
    Truth skrev 2012-08-18 00:55:04 följande:
    Ja. Så vad du uppfattar som dominans kan enbart grunda sig på fri vilja, vilket är vad du har att förhålla dig till.
    Jävligt speciell


    Ja, naturligtvis bottnar det i fri vilja. Annars är det som Dominant sker, ett övergrepp. Skulle även vilja tillägga inom fastställda gränser. Jag skulle inte vilja så utlämna mig till min sambos bestämmande om jag inte kände att vi är i grunden överens om gränserna för detta rollspel, på något sätt måste min maktlöshet i situationen bottna i denna trygghet. Men inom dr ramar vi dragit upp är han sedan fri att göra det han vill.
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Aug 00:09
    #68

    Absolut inte. Det ger en kick. Har nyss fått en snabbis på sådär två min. Det är godnatt . Kram o puss o så helt plötsligt ligger man där över hans knä med neddragen trosa. Plastlinjal i två min känns rejält kan jag lova.

  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 30 Aug 10:29
    #73
    Anonym (Smisk) skrev 2012-08-22 00:11:44 följande:
    åh lite avundsjuk här. var länge sen jag blev smiskad på riktigt.... Bra för dig!

    Jag tycks vara lyckligt lottad med en kille som ser till att jag får smisk lite då o då.
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 30 Aug 11:34
    #75
    Anonym (Smisk) skrev 2012-08-30 10:33:52 följande:
    Haha du erbjuder dina tjänster?
    Anonym (straffad) skrev 2012-08-30 10:29:51 följande:
    Jag tycks vara lyckligt lottad med en kille som ser till att jag får smisk lite då o då.
    Bra en sån kille ska jag också skaffa mig

    Mmm det är häftigt. Smisk handlar för mig mycket om det runtikring, att aldrig veta när det blir nästa gång. Att inte kunna påverka o inte ha något att säga till om. Att jag just fått smisk är inget som gör att det inte kan hända igen. Sedan brukar min kille också ofta säga i förväg när jag skall få lite hårdare smisk. Kanske ta fram lite redskap, kanske träna upp snärten mot någon kudde. Trigger oockså. Själva smisket är ju i sig ingen njutbar upplevelse det är ju känslan inför o under som r grejen, iaf för mig. Sedan är det ju en utmaning att klara smisket iofz.
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 7 Sep 20:31
    #79

    Min kille skulle handla och ordna maten idag. När han kom hem och hade packat upp o skulle skala potatis så ropade han på mig att jag skulle komma, för han hade något att visa mig. Trodde att nu blir det en rejäl smiskomgång för det har han förvarnat om igår, men det var att de hade haft ingefära på extrapris så han hade passat på att köpa en rejäl bit, bara för att ha lite på lager o tyckte att jag skulle prova det nu en stund före middagen, som lite uppvärmning inför kvällssmisket. Så han skalade en bit och skar till så den blev lite lagom spetsig men avrundad i toppen o så fick jag dra ned brallan så han kunde sätta in den i rumpan. O skulle ha den till middagen var klar sa han. Aldrig fått testa förut, men fan vad det svider med ingefära i rumpan. 

     

  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 9 Sep 16:52
    #81

    Behöver inte spela något man är! Haha

  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Jan 17:52
    #85
    Anonym (Busig) skrev 2013-01-22 16:05:18 följande:
    Usch.....  fick som straff en gång med en annan kille ha ingerfära i slidan, och det var bara snack om några minuter, kommer inte ihåg exakt hur många. Men det sved så jag bara grät...  kommer aldrig gå med på det igen!!!
    Slidan kanske är känsligare jag vet inte. Jo nog sved det, rent infernaliskt. hade den väl i praktiken bara kanske 5-7 min, men det räckte mer än väl. Kan ju tillägga att smisket efter middagen sedan bet än värre än vanligt det med. 
     
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Jan 17:54
    #86

    Kan också tillägga att jag aldrig testat i slidan. Han får inte ge mig sådana straff, vi har begränsat det tillåtna till rumpan. 

  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Jan 18:21
    #88
    Anonym (Busan) skrev 2013-01-22 18:05:04 följande:
    Har aldrig provat ingefära.... dock har jag fått liniment och tigerbalsam på venusberget och i ljumskarna samt på e yttre blygdläpparna.... spännande......
    Jo har också fått testa tigerbalsam, på rumpan då. Sedan om man kan kalla det spännande, är väl mer spännande innan när man undrar hur det skall kännas.
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Jan 18:27
    #90
    Anonym (Busan) skrev 2013-01-22 18:23:37 följande:

    På rumpan känns det nog inte så mycket Känns mer på blygdläpparna
    Gör det helt säkert. Men det känns rätt bra på rumpan också. Fick sedan pisk också när rumpan blivit "uppvärmd" som han kallade det, med rotting. Det kändes, det vill jag lova.
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Jan 18:53
    #92
    Anonym (Busan) skrev 2013-01-22 18:38:02 följande:
    Rottingen har jag inte vågat mig på ännu... Heheh den är läskig:-P
    Mmm, det är ett av de värsta redskapen att bli straffad med, men jag får hård smisk och VILL ha hård smisk av min kille. Enda begränsningen han har är egentligen att ge mig straff på rumpan och att det inte får bli andra skador än blåmärken då. Sedan blir det ju lite hudflängt också, det kan man ju inte komma ifrån, lite röda ränder av rottingen, men det är vi överens om att det är ok, men han får inte slå så det börjar blöda.

     
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Jan 19:15
    #95
    Anonym skrev 2013-01-22 19:08:08 följande:
    Har just upptäckt att min tjej går igång ordentligt på lite smisk. Hade jag ingen aning om efter 15 år tillsammans. Att jag lyckats missa det för det är ju riktigt trevligt på rätt nivå. Hon lyser upp som en sol när jag förklarar att det är dags i kväll för att lägga upp rumpan i mitt knä. Kul att dominera henne också och man märker att hon gillar det. Jag är egentligen inte så dominant, men har fått skärpa till mig på den fronten. 
    Så kul att höra när man kan upptäcka nya sätt att ha skönt tillsammans efter så många år. Lycka till, och var inte för snäll, hon har nog förtjänat lite smisk, egentligen... haha. Bara ni är överens om nivån.
Svar på tråden Smisk