• Anonym (Man)
    Äldre 6 Aug 17:27
    12286 visningar
    12 svar
    12
    12286

    Nån som testat E-stim? (för män)

    Är det nån som testat E-stim, dvs detta?:

    video.xnxx.com/video1669116/e-stim_electro_orgasm_ejac_handjobs
    video.xnxx.com/video1334324/dscf0290
    video.xnxx.com/video1322880/dscf0285-0_bis

    Tillverkaren av apparaturen:
    www.e-stim.co.uk/index.php

    Tycker själv att det ser läskigt ut att koppla elektroder till kuken och anus men det ser ju ut att funka!

  • Svar på tråden Nån som testat E-stim? (för män)
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 6 Aug 19:28
    #1

    Verkligen? Finns det ingen här på FL som har testat detta??

  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 6 Aug 21:46
    #2

    *puff*

  • Anonym (Mr EL)
    Äldre 6 Aug 22:38
    #3

    Jag har testat med tens apparat från classe o.

    Funktar bra när man hittat rätt program. Jag använder oftast koppartråd runt ollonet och de medföljande padsen sätter jag på skaftet eller i mellangården.  

  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 6 Aug 22:49
    #4
    Anonym (Mr EL) skrev 2012-08-06 22:38:26 följande:
    Jag har testat med tens apparat från classe o.

    Funktar bra när man hittat rätt program. Jag använder oftast koppartråd runt ollonet och de medföljande padsen sätter jag på skaftet eller i mellangården.  
    Aha!

    Är det nåt du skulle rekommendera?

    Vad betalade du för det du köpte?
  • Anonym (Mr EL)
    Äldre 6 Aug 23:20
    #5

    Kan rekommenderas som solosex eller som krydda med partner, fast en partner är oftast skönare.

    Kostar ca 500 kr. Finns apparater som är mer sextillvända och de kostar mer. Funderar på att skaffa ledande gummitråd från någon sexbutik.

  • Äldre 12 May 19:57
    #6

    Min partner använder TENS, det är en plus i kanten i sexlivet, ger en laddad tillvaro och när jag får RATTA den så kan ja styra när han får komma ger oss mycket njutning...

    Njutning på topp 

  • Äldre 7 Mar 12:09
    #7

    jag använder estim varje vecka sen minst 8-9 år tillbaka. Det är fantastiskt. Känns som sista delen på ett samlag under 1-2 hr. Alla borde prova.

  • Äldre 8 Mar 15:16
    #8
    Sandt skrev 2017-03-07 12:09:05 följande:

    jag använder estim varje vecka sen minst 8-9 år tillbaka. Det är fantastiskt. Känns som sista delen på ett samlag under 1-2 hr. Alla borde prova.


    Hur gör du då, då? Vad har du framtill - det är ju inte så mysigt med padden direkt mot ollonet, precis. Berätta lite.
  • Anonym (polen­)
    Äldre 13 Mar 11:06
    #9

    Hej
    Vi använder oss av E-stim sedan en bra tid tillbaka. Både jag och min fru. Det är riktigt tillfredsställande och något helt annorlunda till det positiva. Det är enl mig helt säkert att använda och du får inte 220V i dig precis. Det man dock skall undvika är att hålla två elektroder i varje hand när strömmen är på. Men att koppla den på kroppen, könen etc är inga problem och MYCKET trevligt :)
    Sen om man har pacemaker och sånt så kanske man skall undvika det. Jag rekommenderar dig att köpa ett startkit där du får det du behöver för att komma igång. Sen kan man komplettera med andra roliga saker som tex för penisen etc..

    Vi köpte detta startkitet och det håller bra kvalitet och är prisvärt. https://www.vuxentoys.se/elektrosex/startkit/electro-sex-tension-lover-e-stim-tens-unit.html

    Sen finns det andra märken att välja mellan men vi gillar detta märke. Fråga gärna om du har fler frågor så kanske jag kan svara på dem.  

  • Äldre 15 May 16:14
    #10

    Ja i 12 år ha jag använt e-stim när jag får tid övers. Det bästa är att köpa erostek 232 och bygga elektroder själv av ledande gummi. Fördelen är att en kam ha det skönt länge utan att för den delen bli sliten. Använder oftast e-stim i timmar innan jag låter mig komma.

  • Äldre 16 May 16:51
    #11
    Idetänk skrev 2018-05-15 16:14:58 följande:

    Ja i 12 år ha jag använt e-stim när jag får tid övers. Det bästa är att köpa erostek 232 och bygga elektroder själv av ledande gummi. Fördelen är att en kam ha det skönt länge utan att för den delen bli sliten. Använder oftast e-stim i timmar innan jag låter mig komma.


    Vad köper du för ledande gummi då, och vilken typ av grejer bygger du? Hur ansluter du till sladdarna till gummit?
Svar på tråden Nån som testat E-stim? (för män)