• avstängd

    Varför syns jag inte på Viber?

    Ett par av mina vänner säger att jag inte syns på Viber och jag undrar hur det kan bli så? En kille ser inte jag heller och han ser inte mig och han laddade ner Viber nyligen. En annan kille och jag har pratat i ett år på Viber men nu ser han inte mig men jag ser honom. Någon som vet var felet ligger och hur det åtgärdas?

  • Svar på tråden Varför syns jag inte på Viber?
  • avstängd
    Besa skrev 2012-08-07 23:53:19 följande:
    Har du försökt ta bort appen sen ladda ner den igen? Brukar funka så
    Har gjort det förut men det hjälpte inte. Han som laddade ner den sist och jag har aldrig sett varandra Viber överhuvudtaget. Den andra och jag har ju pratat i ett år och jag ser och kan ringa honom men han ser inte mig längre och kan bara ringa betalsamtal till mig.

    Har du behövt ladda om Viber för att få med alla kontakter?
  • Besa
    avstängd skrev 2012-08-08 00:01:49 följande:
    Har gjort det förut men det hjälpte inte. Han som laddade ner den sist och jag har aldrig sett varandra Viber överhuvudtaget. Den andra och jag har ju pratat i ett år och jag ser och kan ringa honom men han ser inte mig längre och kan bara ringa betalsamtal till mig. Har du behövt ladda om Viber för att få med alla kontakter?

    Jag vet inte vilken sort Mob du har, men jag har en iPhone och hade problem med min viber kunde inte se alla mina kontakter jag tog bort den sen laddade jag ner den igen. Du kan ju gå in till en butik som säljer Mob dem är jätte duktiga på såna här saker.
  • avstängd
    Besa skrev 2012-08-08 00:07:08 följande:

    Jag vet inte vilken sort Mob du har, men jag har en iPhone och hade problem med min viber kunde inte se alla mina kontakter jag tog bort den sen laddade jag ner den igen. Du kan ju gå in till en butik som säljer Mob dem är jätte duktiga på såna här saker.
    Har också iPhone 4S.
  • avstängd

    Jag förstår ingenting. Jag ser och kan ringa min vän på Viber men han kan inte ringa mig och ser inte mig alls. Han säger att jag är den enda kontakten som har försvunnit dessutom? Det fungerar inte heller fast han lägger in mig en gång till. Om jag ringer honom ser han mitt namn som han har lagt in det dock. Hur är det möjligt om jag är helt borta? Borde han ladda om appen eller ligger felet hos mig? Vi bor i olika länder om det har någon betydelse men vi har inte ändrat något manuellt och det har ju funkat i ett år.

Svar på tråden Varför syns jag inte på Viber?